Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Constructing viral marketing- content architecture and ubiquitous language:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Constructing viral marketing- content architecture and ubiquitous language | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Marketingu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Maurice Codourey <jhernik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 6,0 | ECTS (formy) | 6,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Understand marketing as a 360 degree instrument and viral marketing as an additional package to conventional marketing |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Understand marketing as a 360 degree instrument and viral marketing as an additional package to conventional marketing |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Introduction in viral marketing Word-of-mouth campaigns Disruptors, Influencers, Shapers, Builders Aspects of headlines and body copy Didactics; deepdrilling instead of overload Unlogical logical content architecture Best practices | 30 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Attendance, in-class participation and project, case study | 180 |
180 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture and workshop |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Rough draft of an own project |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_W01 After completing the course students should know the basic problems of constructing viral marketing. | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_W01 After completing the course students should know the basic problems of constructing viral marketing. | 2,0 | |
3,0 | Student correctly defines some concepts of constructing viral marketing | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Nudge: Improving Decisions About Health, Wealth, and Happiness, Richard H. Thaler and Cass R. Sunstein, 2008. Verstehen lehren: Genetisch - Sokratisch – Exemplarisch, Martin Wagenschein, 2e Auflage 2010., 2010