Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)

Sylabus przedmiotu International Marketing:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot International Marketing
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Wymiana Międzynarodowa - WEKON
Nauczyciel odpowiedzialny Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 6,0 ECTS (formy) 6,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW2 30 6,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1The primary objectives of the course are to: Develop a working knowledge of marketing from international scope Link marketing theory with marketing practice Analyze marketing cases from globalization perspective

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1• Learn why Multinational Enterprises are formed • Discover the reasons for the existence of international trade • Develop an understanding of absolute and comparative advantage • Learn about the foreign exchange market

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-11. Globalisation and the Multinational Enterprise 2. The International Monetary System 3. The Balance of Payments 4. The Foreign Exchange Market 5. Financial goals and corporate governance in international trade 6. International Parity Conditions30
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1Attendance, in-class participation and project, case study180
180

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1In-class Lectures

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Written short exam, attendance, in-class participation and project
S-2Ocena formująca: in-class participation and project discussing the best practices in international branding

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_??_W01
1. can forecast social processes and phenomena related to international business 2. can use theoretical knowledge to manage marketing activities in a company 3. has the ability to analyze proposed solution, suggests appropriate elucidations 4. is able to properly analyze problems of international marketing 5. develop marketing programs for international companies 6. can cooperate in a group
C-1T-W-1M-1S-2

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_??_U01
a student creates conception of international activity
C-1T-W-1M-1S-2, S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_??_W01
1. can forecast social processes and phenomena related to international business 2. can use theoretical knowledge to manage marketing activities in a company 3. has the ability to analyze proposed solution, suggests appropriate elucidations 4. is able to properly analyze problems of international marketing 5. develop marketing programs for international companies 6. can cooperate in a group
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_??_U01
a student creates conception of international activity
2,0
3,0a student creates a conception of international activity
3,5
4,0
4,5
5,0

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-11. Globalisation and the Multinational Enterprise 2. The International Monetary System 3. The Balance of Payments 4. The Foreign Exchange Market 5. Financial goals and corporate governance in international trade 6. International Parity Conditions30
30

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Attendance, in-class participation and project, case study180
180
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WEKON_1-_??_W011. can forecast social processes and phenomena related to international business 2. can use theoretical knowledge to manage marketing activities in a company 3. has the ability to analyze proposed solution, suggests appropriate elucidations 4. is able to properly analyze problems of international marketing 5. develop marketing programs for international companies 6. can cooperate in a group
Cel przedmiotuC-1• Learn why Multinational Enterprises are formed • Discover the reasons for the existence of international trade • Develop an understanding of absolute and comparative advantage • Learn about the foreign exchange market
Treści programoweT-W-11. Globalisation and the Multinational Enterprise 2. The International Monetary System 3. The Balance of Payments 4. The Foreign Exchange Market 5. Financial goals and corporate governance in international trade 6. International Parity Conditions
Metody nauczaniaM-1In-class Lectures
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: in-class participation and project discussing the best practices in international branding
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WEKON_1-_??_U01a student creates conception of international activity
Cel przedmiotuC-1• Learn why Multinational Enterprises are formed • Discover the reasons for the existence of international trade • Develop an understanding of absolute and comparative advantage • Learn about the foreign exchange market
Treści programoweT-W-11. Globalisation and the Multinational Enterprise 2. The International Monetary System 3. The Balance of Payments 4. The Foreign Exchange Market 5. Financial goals and corporate governance in international trade 6. International Parity Conditions
Metody nauczaniaM-1In-class Lectures
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: in-class participation and project discussing the best practices in international branding
S-1Ocena formująca: Written short exam, attendance, in-class participation and project
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0a student creates a conception of international activity
3,5
4,0
4,5
5,0