Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu International Marketing:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | International Marketing | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Wymiana Międzynarodowa - WEKON | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 6,0 | ECTS (formy) | 6,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | The primary objectives of the course are to: Develop a working knowledge of marketing from international scope Link marketing theory with marketing practice Analyze marketing cases from globalization perspective |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | • Learn why Multinational Enterprises are formed • Discover the reasons for the existence of international trade • Develop an understanding of absolute and comparative advantage • Learn about the foreign exchange market |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | 1. Globalisation and the Multinational Enterprise 2. The International Monetary System 3. The Balance of Payments 4. The Foreign Exchange Market 5. Financial goals and corporate governance in international trade 6. International Parity Conditions | 30 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Attendance, in-class participation and project, case study | 180 |
180 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | In-class Lectures |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Written short exam, attendance, in-class participation and project |
S-2 | Ocena formująca: in-class participation and project discussing the best practices in international branding |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_W01 1. can forecast social processes and phenomena related to international business 2. can use theoretical knowledge to manage marketing activities in a company 3. has the ability to analyze proposed solution, suggests appropriate elucidations 4. is able to properly analyze problems of international marketing 5. develop marketing programs for international companies 6. can cooperate in a group | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_U01 a student creates conception of international activity | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-2, S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_W01 1. can forecast social processes and phenomena related to international business 2. can use theoretical knowledge to manage marketing activities in a company 3. has the ability to analyze proposed solution, suggests appropriate elucidations 4. is able to properly analyze problems of international marketing 5. develop marketing programs for international companies 6. can cooperate in a group | 2,0 | |
3,0 | Student correctly defines some concepts of | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_U01 a student creates conception of international activity | 2,0 | |
3,0 | a student creates a conception of international activity | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |