Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Maritime structures:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Maritime structures | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Budownictwa Wodnego | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Robert Mańko <Robert.Manko@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Robert Mańko <Robert.Manko@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Knowledge of the basics of hydrology and geography |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Knowledge of maritime structures |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Basic principles of maritime construction design | 15 |
T-S-2 | Design of selected elements of maritime construction | 15 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Sea dynamics | 2 |
T-W-2 | Classification of maritime structures | 2 |
T-W-3 | Classification of breakwaters | 2 |
T-W-4 | Seashore protection | 1 |
T-W-5 | Wharfs and port equipment | 3 |
T-W-6 | Initial studies in design of breakwater structures | 2 |
T-W-7 | Hydraulic calculation of breakwater structures. breakwater structures forces | 2 |
T-W-8 | Maritime structures’ load and stability | 1 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Design workshop | 30 |
30 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Lectures and learning at home | 30 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture |
M-2 | Design workshop |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Essay test |
S-2 | Ocena formująca: Project works |
S-3 | Ocena formująca: Continuous assessment |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_W01 As a result of the classes, student should be able to define and charterize the maritime constructions. | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_U01 As a result of the classes, student should be able to analyze and create projects of selected elements of maritime structures. | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_K01 As a result of the classes, student will get the following attitudes: awareness of the decision making process, behavior in accordance with socially accepted conventions or standards. | — | — | — | — | — | — |
Literatura podstawowa
- US army corps, Design of Breakwaters and Jetties, Department of the army, Washington DC, 1988
- Tsinker G.P., PORT ENGINEERING, Planning, Construction, Maintenance, and Security, Tsinker & Associates Inc, Ontario, Canada, 2004, ISBN: 978-0-471-41274-8
Literatura dodatkowa
- Ghosh S.N., Tidal Hydraulic Engineering, A.A. Balkema, Rotterdam/Brookfield, 1999