Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Technologia chemiczna (S3)

Sylabus przedmiotu Konsultacje z opiekunem/promotorem VI:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Technologia chemiczna
Forma studiów studia stacjonarne Poziom trzeciego stopnia
Stopnień naukowy absolwenta doktor
Obszary studiów studia trzeciego stopnia
Profil
Moduł
Przedmiot Konsultacje z opiekunem/promotorem VI
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Instytut Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska
Nauczyciel odpowiedzialny Urszula Narkiewicz <Urszula.Narkiewicz@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 0,0 ECTS (formy) 0,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
seminariaS6 7 0,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Zaliczenie poprzednich semestrów w ramach studiów doktoranckich.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Dyskusja na temat wyników badań uzyskanych w trakcie realizacji pracy doktorskiej. Ewentualna modyfikacji zakresu pracy na podstawie uzyskanych wyników.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
seminaria
T-S-1Dyskusja na temat kontynuacji badań w ramach pracy doktorskiej8
8

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
seminaria
A-S-1Przygotowanie do dyskusji z promotorem. Dyskusja z promotorem.30
30

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wyjaśnienia/objaśnienia. Dyskusja dydaktyczna.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Ocena uzyskanych wyników badań, samodzielności i kreatywności doktoranta.

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla dyscyplinyOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TICh_3A_D13_W01
Ma szczegółową wiedzę w zakresie wybranego kierunku badań.
TICh_3A_W06

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla dyscyplinyOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TICh_3A_D13_U01
Potgrafi przygotować prezentację wyników uzyskanych badań.
TICh_3A_U05

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla dyscyplinyOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TICh_3A_D13_K01
Potrafi ocenić rolę badacza w kształtowaniu rzeczywistości.
TICh_3A_K03C-1T-S-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
TICh_3A_D13_W01
Ma szczegółową wiedzę w zakresie wybranego kierunku badań.
2,0
3,0Opracowanie wyników do przygotowania publikacji
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
TICh_3A_D13_U01
Potgrafi przygotować prezentację wyników uzyskanych badań.
2,0
3,0Opracowanie wyników do przygotowania publikacji
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
TICh_3A_D13_K01
Potrafi ocenić rolę badacza w kształtowaniu rzeczywistości.
2,0
3,0Opracowanie wyników do przygotowania publikacji
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Literatura w zakresie wybranej tematyki badawczej, 2011

Treści programowe - seminaria

KODTreść programowaGodziny
T-S-1Dyskusja na temat kontynuacji badań w ramach pracy doktorskiej8
8

Formy aktywności - seminaria

KODForma aktywnościGodziny
A-S-1Przygotowanie do dyskusji z promotorem. Dyskusja z promotorem.30
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaTICh_3A_D13_W01Ma szczegółową wiedzę w zakresie wybranego kierunku badań.
Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscyplinyTICh_3A_W06ma podbudowaną teoretycznie szczegółową wiedzę w zakresie zagadnień technologii i inżynierii chemicznej charakterystycznych dla wybranego kierunku badań
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Opracowanie wyników do przygotowania publikacji
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaTICh_3A_D13_U01Potgrafi przygotować prezentację wyników uzyskanych badań.
Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscyplinyTICh_3A_U05potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i angielskim prezentacje ustne dotyczące zagadnień z technologii lub inżynierii chemicznej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Opracowanie wyników do przygotowania publikacji
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaTICh_3A_D13_K01Potrafi ocenić rolę badacza w kształtowaniu rzeczywistości.
Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscyplinyTICh_3A_K03posiada kompetencje niezbędne do oceny roli badacza w środowisku naukowym i zawodowym
Cel przedmiotuC-1Dyskusja na temat wyników badań uzyskanych w trakcie realizacji pracy doktorskiej. Ewentualna modyfikacji zakresu pracy na podstawie uzyskanych wyników.
Treści programoweT-S-1Dyskusja na temat kontynuacji badań w ramach pracy doktorskiej
Metody nauczaniaM-1Wyjaśnienia/objaśnienia. Dyskusja dydaktyczna.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena uzyskanych wyników badań, samodzielności i kreatywności doktoranta.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Opracowanie wyników do przygotowania publikacji
3,5
4,0
4,5
5,0
zamknij

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej.