Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Technologia chemiczna (S3)
Sylabus przedmiotu Angielski w nauce i technologii - Technologia chemiczna:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Technologia chemiczna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | trzeciego stopnia |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | studia trzeciego stopnia | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Angielski w nauce i technologii - Technologia chemiczna | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Urszula Narkiewicz <Urszula.Narkiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | 6 | Grupa obieralna | 3 |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Zaliczone zajecia z technologii chemicznej na studiach I i Ii stopnia. Zaliczone zajęcia z technologii chemicznej na semestrze III i IV S3 |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zapoznanie się ze specjalistyczną terminologią angielskojęzyczną w zakresie technologii chemicznej na przykładzie najnowszych osiągnięć w nanotechnologii |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Nanotechnologies and nanosciences - definitions Methods of synthesis of nanomaterials Mathods of characterisation of nanomaterials Carbon nanomaterials Application of nanomaterials in catalysis Application of nanotechnology in energy issues The role of nanomaterials in homeland security. Nanomedicine Safety of nanomaterials | 30 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | uczestnictwo w zajęciach | 30 |
A-W-2 | przygotowanie do zaliczenia | 30 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Wykład informacyjny |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_C03a_W01 Ma wiedzę na temat najnowszych osiągnięć w nanotechnologii | TICh_3A_W07 | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_C03a_K01 Rozumie potrzebę pozyskiwania informacji w zakresie najnowszych osiągnięć z technologii chemicznej oraz ich przekazywania | TICh_3A_K02 | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_C03a_W01 Ma wiedzę na temat najnowszych osiągnięć w nanotechnologii | 2,0 | |
3,0 | Co najmniej 60% prawidłowych idpowiedzi w teście pisemnym | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_C03a_K01 Rozumie potrzebę pozyskiwania informacji w zakresie najnowszych osiągnięć z technologii chemicznej oraz ich przekazywania | 2,0 | |
3,0 | Zrozumienie pytań i udzielenie co njamniej 60% prawidlowych iodpowiedzi w teście pisemnym | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Najnowsze artykuły polecone przez prowadzącego zajęcia, Aktualna literatura adekwatna do tematu, polecona przez prowadzącego zajęcia, 2011