Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | T_1A_IST/01_W01 | Studenci ucza sie poprawnego planowania i opisywania
wyników realizacji prac badawczych i konstrukcyjnych;
poszerzaja swoja wiedze inżynierską ogladając prezentacje
na tematy techniczne. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | T_1A_W14 | orientuje się w obecnym stanie wiedzy i najnowszych tendencjach rozwojowych pojazdów i ich zespołów |
---|
T_1A_W02 | ma wiedzę w zakresie fizyki, obejmującą mechanikę, termodynamikę, fizykę ciała stałego, elektryczność i magnetyzm w tym niezbędną do zrozumienia podstawowych zjawisk fizycznych występujących w pojazdach samochodowych i ich otoczeniu |
T_1A_W10 | ma podstawową wiedzę w zakresie metrologii, zna i rozumie metody pomiaru podstawowych wielkości charakteryzujących elementy i układy pojazdu, zna metody obliczeniowe oraz narzędzia informatyczne niezbędne do analizy wyników pomiarów i eksperymentu |
T_1A_W03 | ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę zakresie mechaniki, termodynamiki i elektrotechniki niezbędną do zrozumienia procesów zachodzących w silniku spalinowym, oddziaływań mechanicznych występujących w mechanizmach pojazdów samochodowych, zjawisk i procesów elektrycznych w zespołach pojazdu, oddziaływania otoczenia na pojazd |
T_1A_W22 | ma podstawową wiedzę niezbędną do zrozumienia pozatechnicznych uwarunkowań działalności inżynierskiej, zna podstawowe zasady bezpieczeństwa i higieny pracy w motoryzacji |
T_1A_W26 | ma wiedzę dotyczącą gramatyki słownictwa i fonetyki wybranego języka obcego na poziomie B2, oraz podstawową wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych i innych pozatechnicznych uwarunkowań |
T_1A_W01 | ma wiedzę w zakresie matematyki na poziomie wyższym niezbędnym do ilościowego opisu i analizy problemów oraz rozwiązywania prostych zadań z zakresu studiowanego kierunku studiów |
Cel przedmiotu | C-1 | Przekazanie wiedzy na temat własciwego planowania i realizacji pracy przejściowej. Nabycie umiejętności przygotowania i przeprowadzenia prezentacji multimedialnej. |
---|
Treści programowe | T-P-1 | Praca przejściowa – wymagania, rodzaje. Wybór tematu. Planowanie pracy. Konsultacje.
Poszukiwanie i przegladanie zródeł, powoływanie sie na zródła.
Układ pracy – zawartosc poszczególnych czesci pracy, podział na rozdziały, załaczniki.
Techniczna strona przygotowania i realizacji badan doswiadczalnych, bezpieczenstwo.
Rysunki, tabele, wzory, nagłówki, stopki, przypisy, spisy.
Planowanie i realizacja prac projektowych, katalogi, normy, informatory. Wariantowanie
rozwiazan, obliczenia, dokumentacja projektu.
Opracowanie i prezentacja wyników badan, błedy pomiarów.
Opracowywanie podsumowania i wnioski.
Prezentacje multimedialne – rodzaje, plan prezentacji, szablony, tempo i czas prezentacji,
zakonczenie; srodki techniczne. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Seminarium obfitujace w dyskusje i krytyczne oceny prezentacji multimedialnych. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena kompleksowa obejmujaca poprawnosc przygotowania i wygłoszenia prezentacji, odpowiedzi na pytania oraz aktywnosci w dyskusji na temat prezentacji innych studentów. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student opuscił wiecej niz trzy zajęcia bez usprawiedliwienia lub nie przygotował
prezentacji lub przygotowana prezentacja nie spełnia wiekszosci z przekazanych
studentom podstawowych zasad "dobrej prezentacji". |
3,0 | Student uczestniczył w zajęciach i poprawnie przygotował prezentacje
multimedialna. |
3,5 | Student wykazał się pośrednią wiedzą określoną dla ocen 3 i 4. |
4,0 | Student aktywnie uczestniczył w zajęciach, poprawnie przygotował prezentacje
multimedialna i poprawnie ja przedstawił. |
4,5 | Student wykazał się pośrednią wiedzą określoną dla ocen 4 i 5. |
5,0 | Student bardzo aktywnie uczestniczył w dyskusjach na temat prezentacji
multimedialnych kolegów z grupy, Nie ma zadnych zastrzezen dotyczacych
przygotowania i sposobu wygłoszenia własnej prezentacji. |