Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki - Materials Engineering (S2)
Sylabus przedmiotu Diploma Paper:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Materials Engineering | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | nauki techniczne | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Diploma Paper | ||
Specjalność | Processing of Polymer Materials | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Inżynierii Materiałowej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Magdalena Kwiatkowska <Magdalena.Kwiatkowska@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Jolanta Baranowska <Jolanta.Baranowska@zut.edu.pl>, Anna Biedunkiewicz <Anna.Biedunkiewicz@zut.edu.pl>, Andrzej Błędzki <Andrzej.Bledzki@zut.edu.pl>, Małgorzata Garbiak <Malgorzata.Garbiak@zut.edu.pl>, Agnieszka Kochmańska <Agnieszka.Kochmanska@zut.edu.pl>, Konrad Kwiatkowski <Konrad.Kwiatkowski@zut.edu.pl>, Elżbieta Piesowicz <Elzbieta.Senderek@zut.edu.pl>, Zenon Tartakowski <Zenon.Tartakowski@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 20,0 | ECTS (formy) | 20,0 |
Forma zaliczenia | egzamin | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Registration for the semester according to the study regulations |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Acquisition of the ability of the research tasks realization |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
T-PD-1 | Discussion on the subject / scope of diploma paper and its results | 0 |
0 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
A-PD-1 | Participation in experimental work in a laboratory, the preparation of the thesis in written form | 575 |
A-PD-2 | Consultations | 15 |
590 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Supervising the preparation of diploma paper |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Assessment of the diploma paper quality as regards the scientific context and editorial preparing |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_PTP/12_W01 As a result of the course the student should be able to: describe the scope, methods and results of research, summarize the results, explain the course of the experiment conducted. | ME_2A_W02, ME_2A_W03, ME_2A_W05 | — | C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_PTP/12_U01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umieć: formułowaćtezy i wnioski , interpretowaćwyniki eksperymentu, planować eksperyment, szacować błędy pomiarów,weryfikować rezultaty pomiarów, zorganizować. | ME_2A_U01, ME_2A_U02, ME_2A_U03, ME_2A_U08, ME_2A_U09 | — | C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_PTP/12_K01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: formułować tezy i wnioski badawcze,, opisać dane literaturowe i wyniki eksperymentów, | ME_2A_K01, ME_2A_K03 | — | C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_PTP/12_W01 As a result of the course the student should be able to: describe the scope, methods and results of research, summarize the results, explain the course of the experiment conducted. | 2,0 | Nie zrealizował badań i nie przygotował pracy dyplomowej magisterskiej |
3,0 | Zrealizował program badań i przygotował pracę dyplomową magisterską w zakresie dostatecznym | |
3,5 | Zrealizował program badań i przygotował pracę dyplomową magisterską w zakresie dość dobrym | |
4,0 | Zrealizował program badań i przygotował pracę dyplomową magisterską w zakresiedobrym | |
4,5 | Zrealizował program badań i przygotował pracę dyplomową magisterską w zakresieponad dobrym | |
5,0 | Zrealizował program badań i przygotował pracę dyplomową magisterską w zakresiebardzo dobrym |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_PTP/12_U01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umieć: formułowaćtezy i wnioski , interpretowaćwyniki eksperymentu, planować eksperyment, szacować błędy pomiarów,weryfikować rezultaty pomiarów, zorganizować. | 2,0 | Nie umie sformułować tez i zrealizować prac badawczych. |
3,0 | Sformułował tezy, zrealizował i opisał wyniki badań, wyprowadził wnioski w sposób dostatecny. | |
3,5 | Sformułował tezy, zrealizował i opisał wyniki badań, wyprowadził wnioski w sposób dość dobry | |
4,0 | Sformułował tezy, zrealizował i opisał wyniki badań, wyprowadził wnioski w sposób dobry | |
4,5 | Sformułował tezy, zrealizował i opisał wyniki badań, wyprowadził wnioski w sposób ponad dobry | |
5,0 | Sformułował tezy, zrealizował i opisał wyniki badań, wyprowadził wnioski w sposób bardzo dobry |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_PTP/12_K01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: formułować tezy i wnioski badawcze,, opisać dane literaturowe i wyniki eksperymentów, | 2,0 | Nie potrafił zrealizować i opisać wyników eksperymentów |
3,0 | Potrafił zrealizować plan badań i opisać wyniki eksperymentów w stopniu dostatecnym | |
3,5 | Potrafił zrealizować plan badań i opisać wyniki eksperymentów w stopniu dość dobrym | |
4,0 | Potrafił zrealizować plan badań i opisać wyniki eksperymentów w stopniu dobrym | |
4,5 | Potrafił zrealizować plan badań i opisać wyniki eksperymentów w stopniu ponad dobrym | |
5,0 | Potrafił zrealizować plan badań i opisać wyniki eksperymentów w stopniu bardzo dobrym. |
Literatura podstawowa
- X, The example form of the diploma paper composition available on www.ztp.zut.edu.pl, X, X, 2011
Literatura dodatkowa
- Patent survey, 2011