Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TiR_1A_A12_U01 | umiejętność okreslenia problemu badawczego oraz dobór metod do realizacji badań |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TiR_1A_U06 | Wykorzystuje zdobytą wiedzę do analizy konkretnych problemów z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla kierunku turystyka i rekreacja |
---|
TiR_1A_U01 | Potrafi prawidłowo interpretować zjawiska (społeczne, prawne, ekonomiczne, przyrodnicze, geograficzne i krajoznawcze) w zakresie turystyki i rekreacji |
TiR_1A_U05 | Rozwiązuje konkretne zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla kierunku turystyka i rekreacja, w oparciu o poznane normy i reguły |
TiR_1A_U07 | Potrafi wskazać rozwiązania dylematów z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla kierunku turystyka i rekreacja |
TiR_1A_U03 | Potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla kierunku turystyka i rekreacja |
TiR_1A_U08 | Umie przygotowywać wystąpienia ustne i typowe prace pisemne dotyczące zagadnień szczegółowych właściwych dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych , właściwych dla kierunku turystyka i rekreacja z wykorzystaniem: programów komputerowych na poziomie Europejskiego Certyfikatu umiejętności Komputerowych, a także różnych źródeł pierwotnych i wtórnych |
Cel przedmiotu | C-1 | Przygotowanie do poprawnego napisania pracy dyplomowej. |
---|
Treści programowe | T-S-1 | Omowienie procedury dyplomowania na Wydziale. Określenie głównych kierunków badań realizowanych na Wydziale i przez jednostkę, w zakresie objętym kierunkiem studiów. Prezentacja zakresów tematycznych i tematycznych potencjalnych tematów prac dyplomowych. Analiza przykładowych i proponowanych przez studentów ujęć tematów prac. |
---|
T-S-2 | Zasady formułowania celu pracy i pytań badawczych. Techniki poszukiwania literatury przedmiotu i innych źródeł. Zbieranie, porządkowanie i analiza materiału badawczego. Prezentacja wyników badań |
Metody nauczania | M-2 | Referaty przygotowane przez studentów |
---|
M-1 | Prezentacja tematyki, zakresu prac dyplomowych i procesu dyplomowania. Ilustracja przykładami |
M-3 | Dyskusja dot. zaprezentowanego referatu |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie na podstawie przygotowanego tematu i koncepcji pracy |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | student potrafi dobrać podstawowe metody badawcze do danego problemu/tematu pracy |
3,5 | student potrafi zastosować w praktyce techniki pisania pracy |
4,0 | student potrafi wyszukiwać informacje zawarte w materiałach wtórnych |
4,5 | student potrafi formułować pytania badawcze |
5,0 | student potrafi zaprezentować wybrany temat pracy |