Wydział Ekonomiczny - Konsulting ekonomiczno-środowiskowy
Sylabus przedmiotu Egzamin końcowy:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Konsulting ekonomiczno-środowiskowy | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauki społeczne | ||
Profil | |||
Moduł | Obszary wiejskie w Unii Europejskiej | ||
Przedmiot | Egzamin końcowy | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Nieruchomości, Agrobiznesu i Ekonomii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Milena Bera <Milena.Bera@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Student uczestniczył w zajęciach |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Przygotowanie do egzaminu końcowego zgodnie z zakresem tematycznym obowiazujacym na zajęciach dydaktycznych |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
A-PD-1 | Przygotowanie do egzaminu | 29 |
A-PD-2 | Egzamin | 1 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Dyskusja nad zagadnieniem i rozwiązanie problemu badawczego. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena wystawiona przez komisję egzaminacyjną |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
KES_10-_C13_W01 Słuchacz posiada wiedzę z zakresu zagadnień organizacyjno - prawnych dotyczących gospodarowania obszarami wiejskimi. | — | — | C-1 | — | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
KES_10-_C13_U01 Sluchacz wykorzytsuje wiedzę, umiejętności w praktycznym zastosowaniu w szeroko pojętej gospodarce przestrzenią rolniczą. | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
KES_10-_C13_K01 Sluchacz jest świadomy wiedzy teoretycznej i empirycznej w zastosowaniu w szeroko pojętej gospodarce obszarami wiejskimi. | — | — | — | — | — | — |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
KES_10-_C13_W01 Słuchacz posiada wiedzę z zakresu zagadnień organizacyjno - prawnych dotyczących gospodarowania obszarami wiejskimi. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz posiada dostateczną minimalną wiedzę z zakresu zagadnień organizacyjno - prawnych dotyczących gospodarowania obszarami wiejskimi. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
KES_10-_C13_U01 Sluchacz wykorzytsuje wiedzę, umiejętności w praktycznym zastosowaniu w szeroko pojętej gospodarce przestrzenią rolniczą. | 2,0 | |
3,0 | Sluchacz dostatecznie wykorzytsuje wiedzę, umiejętności w praktycznym zastosowaniu w szeroko pojętej gospodarce przestrzenią rolniczą. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
KES_10-_C13_K01 Sluchacz jest świadomy wiedzy teoretycznej i empirycznej w zastosowaniu w szeroko pojętej gospodarce obszarami wiejskimi. | 2,0 | |
3,0 | Sluchacz jest świadomy wiedzy teoretycznej i empirycznej w zastosowaniu w szeroko pojętej gospodarce obszarami wiejskimi w stopniu dostatecznym. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Rada Wydziału Ekonomicznego, Standardy pisania prac obowiązujące na Wydziale Ekonomicznym, Uchwała Rady Wydziału Ekonomicznego, 2013