Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt - Zootechnika (S3)
Sylabus przedmiotu Indywidualne zajęcia opiekuna/promotora z doktorantem w zakresie realizacji pracy doktorskiej:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Zootechnika | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | trzeciego stopnia |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | studia trzeciego stopnia | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Indywidualne zajęcia opiekuna/promotora z doktorantem w zakresie realizacji pracy doktorskiej | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Fizjologii, Cytobiologii i Proteomiki | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Wiesław Skrzypczak <Wieslaw.Skrzypczak@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 0,0 | ECTS (formy) | 0,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Forma dydaktyczna | KOD | Semestr | Godziny | ECTS | Waga | Zaliczenie |
---|---|---|---|---|---|---|
laboratoria | L | 1 | 5 | 0,0 | 1,00 | zaliczenie |
laboratoria | L | 2 | 10 | 0,0 | 1,00 | zaliczenie |
laboratoria | L | 3 | 5 | 0,0 | 1,00 | zaliczenie |
laboratoria | L | 4 | 10 | 0,0 | 1,00 | zaliczenie |
laboratoria | L | 5 | 5 | 0,0 | 1,00 | zaliczenie |
laboratoria | L | 6 | 10 | 0,0 | 1,00 | zaliczenie |
laboratoria | L | 7 | 5 | 0,0 | 1,00 | zaliczenie |
laboratoria | L | 8 | 10 | 0,0 | 1,00 | zaliczenie |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Opanowanie w stopniu zadawalającym wiedzy dotyczącej podstaw metod badawczych i zasad technik analitycznych specyficznych do zakresu realizacji pracy doktorskiej |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie prac eksperymentalnych i laboratoryjnych, bardzo dobre opanowanie metod badawczych i technik analitycznych specyficznych do zakresu realizacji pracy doktorskiej, nabycie kompetencji społecznych i umiejętności ciągłego doskonalenia warsztatu badawczego |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Udoskonalenie warsztatu badawczego oraz zapoznanie doktoranta z podstawami teoretycznymi nauczania i wychowania, wskazaniem najczęstszych trudności występujących w tych procesach oraz sposobów ich przezwyciężania. | 10 |
10 | ||
laboratoria | ||
T-L-1 | Udoskonalenie warsztatu badawczego oraz zapoznanie doktoranta z podstawami teoretycznymi nauczania i wychowania, wskazaniem najczęstszych trudności występujących w tych procesach oraz sposobów ich przezwyciężania. | 5 |
5 | ||
laboratoria | ||
T-L-1 | Udoskonalenie warsztatu badawczego oraz zapoznanie doktoranta z podstawami teoretycznymi nauczania i wychowania, wskazaniem najczęstszych trudności występujących w tych procesach oraz sposobów ich przezwyciężania. | 10 |
10 | ||
laboratoria | ||
T-L-1 | Udoskonalenie warsztatu badawczego oraz zapoznanie doktoranta z podstawami teoretycznymi nauczania i wychowania, wskazaniem najczęstszych trudności występujących w tych procesach oraz sposobów ich przezwyciężania. | 5 |
5 | ||
laboratoria | ||
T-L-1 | Udoskonalenie warsztatu badawczego oraz zapoznanie doktoranta z podstawami teoretycznymi nauczania i wychowania, wskazaniem najczęstszych trudności występujących w tych procesach oraz sposobów ich przezwyciężania. | 10 |
10 | ||
laboratoria | ||
T-L-1 | Udoskonalenie warsztatu badawczego oraz zapoznanie doktoranta z podstawami teoretycznymi nauczania i wychowania, wskazaniem najczęstszych trudności występujących w tych procesach oraz sposobów ich przezwyciężania. | 5 |
5 | ||
laboratoria | ||
T-L-1 | Udoskonalenie warsztatu badawczego oraz zapoznanie doktoranta z podstawami teoretycznymi nauczania i wychowania, wskazaniem najczęstszych trudności występujących w tych procesach oraz sposobów ich przezwyciężania. | 10 |
10 | ||
laboratoria | ||
T-L-1 | Udoskonalenie warsztatu badawczego oraz zapoznanie doktoranta z podstawami teoretycznymi nauczania i wychowania, wskazaniem najczęstszych trudności występujących w tych procesach oraz sposobów ich przezwyciężania. | 5 |
5 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | metody problemowe |
M-2 | Konwersatoria |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena formująca |
S-2 | Ocena formująca: Ocena podsumowująca |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ZoD_3A_D-S-A-23_W01 Opanowanie wiedzy dotyczącej metod i technik analitycznych z zakresu realizowanej pracy doktorskiej, z wykorzystaniem organizmów żywych | ZoD_3-_W02 | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ZoD_3A_D-S-A-23_U01 Nabycie umiejętności samodzielnego i profesjonalnego prowadzenia eksperymentu z wykorzystaniem żywych organizmów lub materiału biologicznego, ze świadomością odpowiedzialności za dobrostan zwierząt eksperymentalnych oraz nienagannego jakościowo prowadzenia prac analitycznych | ZoD_3-_U04 | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ZoD_3A_D-S-A-23_K01 Posiada kompetencje zawodowe i społeczne umożliwiające pozytywny wpływ na otoczenie, jest kreatywny i świadomy roli w kształtowaniu swojego otoczenia a także ciągłego doskonalenia własnej osobowości | ZoD_3-_K02 | — | — | — | — | — |
Literatura podstawowa
- Piśmiennictwo podaje opiekun/promotor w indywidualnych zajęć z doktorantem