Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt - Zootechnika (S2)
Sylabus przedmiotu Praca magisterska:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Zootechnika | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | nauki rolnicze, leśne i weterynaryjne, studia inżynierskie | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Praca magisterska | ||
Specjalność | Hodowla zwierząt gospodarskich | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Nauk o Zwierzętach Przeżuwających | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Piotr Sablik <Piotr.Sablik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 20,0 | ECTS (formy) | 20,0 |
Forma zaliczenia | egzamin | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Ukończone szkolenie biblioteczne |
W-2 | Umiejętność edytowania teksu |
W-3 | Znajmość i umiejętność zastosowania metod statystycznych w naukach zootechnicznych |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Przygotowanie pracy dyplomowej (inżynierskiej) i przygotowania do egzaminu dyplomowego |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
A-PD-1 | Udział w konsultacjach | 45 |
A-PD-2 | Analiza piśmiennictwa wskazanego przez promotora | 50 |
A-PD-3 | Wyszukiwanie piśmiennictwa związanego z tematyką pracy | 60 |
A-PD-4 | Statystyczne opracowanie wyników | 50 |
A-PD-5 | Pisanie pracy | 60 |
A-PD-6 | Nanoszenie poprawek z udziałem promotora | 55 |
A-PD-7 | Przygotowanie pracy do druku | 58 |
A-PD-8 | Przygotowanie do egzaminu dyplomowego | 40 |
A-PD-9 | Omówienie pracy i poprawki z promotorem | 50 |
A-PD-10 | Przygotowanie prezentacji | 30 |
A-PD-11 | Zbieranie wyników, wykonywanie badań i analiz pod nadzorem promotora | 100 |
A-PD-12 | Egzamin | 2 |
600 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Samodzielna praca studenta koordynowana przez opiekuna naukowego podczas godzin konsultacyjnych |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena postępów w realizacji pracy prowadzona podczas konsultacji u opiekuna |
S-2 | Ocena formująca: Egzamin dyplomowy i obrona pracy inżynierskiej |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZO_2A_HZG-A6_W01 1 | ZO_2A_W01, ZO_2A_W10 | — | — | — | — | — | — |
ZO_2A_HZG-A6_W02 Student wie jak samodzielnie napisać pracę dyplomową i przygotować się do egzaminu dyplomowego | — | — | — | — | — | M-1 | S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZO_2A_HZG-A6_U01 1 | ZO_2A_U01, ZO_2A_U03, ZO_2A_U10 | — | — | — | — | — | — |
ZO_2A_HZG-A6_U02 Korzystająć z pomocy promotora student potrafi przygotować i zaprezentować pracę dyplomową | — | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZO_2A_HZG-A6_K01 1 | ZO_2A_K01, ZO_2A_K02, ZO_2A_K06 | — | — | — | — | — | — |
ZO_2A_HZG-A6_K02 Wykazuje przekonanie o empirycznej poznawalności zjawisk przyrodniczych i wykazuje postawę ogólnego i kierunkowego kształtowania i rozwijania własnej aktywności poznawczej w oparciu o różne źródła | — | — | — | C-1 | — | M-1 | S-2 |
Literatura podstawowa
- Weiner J., Technika pisania i prezentowania przyrodniczycvh prac naukowych, PWN, Warszawa, 2009