Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Technologia chemiczna (S3)
Sylabus przedmiotu Konsultacje z opiekunem/promotorem VII:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Technologia chemiczna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | trzeciego stopnia |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Konsultacje z opiekunem/promotorem VII | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Urszula Narkiewicz <Urszula.Narkiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 0,0 | ECTS (formy) | 0,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Zaliczenie poprzednich 6 semestrów studiów doktoranckich |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Wsparcie doktoranta na etapie końcowym przygotowywania rozprawy doktorskiej |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Dyskusja na temat końcowych prac badawczych w zakresie rozprawy doktorskiej. | 7 |
7 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Przygotowanie do dyskusji z promotorem. Dyskusja z promotorem. | 60 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Wyjaśnienia/objaśnienia. Dyskusja dydaktyczna. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena przygotowanych prezentacji/artykułow. |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D16_W01 Ma szczególową uiedzę w zakresie wybranej tematyki badawczej. | TICh_3A_W06 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D16_U01 Potrafi przygotować prezentację uzyskanych wyników badań oraz publikację. | TICh_3A_U03 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D16_K01 Rozumie potrzbę publikowania i prezentowania uzyskanych wyników badań w postaci prezentacji na seminariach, konferencjach oraz w czasopismach. | TICh_3A_K02 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D16_W01 Ma szczególową uiedzę w zakresie wybranej tematyki badawczej. | 2,0 | |
3,0 | przygotowanie publikacji w języku angielskim | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D16_U01 Potrafi przygotować prezentację uzyskanych wyników badań oraz publikację. | 2,0 | |
3,0 | przygotowanie publikacji w jezyku angielskim | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D16_K01 Rozumie potrzbę publikowania i prezentowania uzyskanych wyników badań w postaci prezentacji na seminariach, konferencjach oraz w czasopismach. | 2,0 | |
3,0 | przygotowanie publikacji w języku angielskim | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Literatura adekwatna do tematyki badawczej, 2011