Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | ICHP_1A_D09a_U01 | Student potrafi rozwiązywać typowe problemy inżynierskie z dziedziny ptransportu ciepła i masy w biośrodowisku. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | ICHP_1A_U02 | potrafi porozumiewać się w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach używając różnych technik przekazu informacji, w tym w języku obcym |
---|
ICHP_1A_U07 | potrafi posługiwać się programami komputerowymi (edytory tekstu i prezentacji, arkusze kalkulacyjne, bazy danych), wspomagającymi realizację podstawowych zadań inżynierskich |
ICHP_1A_U10 | w oparciu o wiedzę ogólną potrafi wyjaśnić podstawowe zjawiska związane z istotnymi procesami w inżynierii chemicznej i procesowej |
ICHP_1A_U16 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla inżynierii chemicznej i procesowej, wybrać i zastosować właściwą metodę wykonania oraz wybrać narzędzia |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
---|
T1A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach |
T1A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
---|
Cel przedmiotu | C-3 | Dostarczenie praktycznych zastosowań procesów transportowych w inżynieri biologicznej, biomedycznej, przetwórstwie spożywczym. kontroli środowiska i gospodarki odpadami. |
---|
C-2 | Zapoznanie studentów z metodami obliczeniowymi dotyczącymi przewidywania ruchu ciepła i masy w środowisku naturalnym |
Treści programowe | T-A-1 | Obliczenia komputerowe współczynników przewodzenia ciepła oraz dyfuzyjności cieplnej wybranych materiałów pochodzenia rolniczego i spożywczego występujących w środowisku naturalnym. |
---|
T-A-2 | Obliczenia komputerowe współczynników dyfuzji w wodzie wybranych substancji występujących
w środowisku naturalnym (wpływ temperatury). |
T-L-1 | Pomiary laboratoryjne współczynników przewodzenia ciepła oraz dyfuzyjności cieplnej wybranych materiałów pochodzenia rolniczego i spożywczego występujących w środowisku naturalnym. |
T-L-2 | Pomiary laboratoryjne współczynników dyfuzji w wodzie wybranych substancji występujących
w środowisku naturalnym (wpływ temperatur). |
Metody nauczania | M-3 | Metoda praktyczna - ćwiczenia laboratoryjne z użyciem komputera |
---|
M-2 | Metoda praktyczna - ćwiczenia audytoryjne z użyciem komputera |
Sposób oceny | S-2 | Ocena formująca: Zaliczenie praktyczne ćwiczeń audytoryjnych z użyciem komputera. |
---|
S-3 | Ocena formująca: Zaliczenie praktyczne laboratorium z użyciem komputera. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi rozwiązywać typowe problemy ruchu ciepła i masy w środowisku naturalnym. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |