Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | GP2_2A_G19_U01 | tu ma być efekt praktyczny |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | GP2_2A_U01 | Posługuje się językiem obcym w mowie i piśmie, umie przygotować dobrze udokumentowane opracowanie problemów lub wystąpienie ustne związane z gospodarką przestrzenną. |
---|
GP2_2A_U07 | Stosuje odpowiednie techniki i narzędzia badawcze w zakresie gospodarki przestrzennej. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R2A_U04 | samodzielnie planuje, przeprowadza, analizuje i ocenia poprawność wykonanego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
R2A_U06 | posiada umiejętność doboru i modyfikacji typowych działań (w tym technik i technologii) dostosowanych do zasobów przyrody w celu poprawy jakości życia człowieka, zgodnych ze studiowanym kierunkiem studiów |
R2A_U08 | posiada pogłębioną umiejętność przygotowania różnych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów lub w obszarze leżącym na pograniczu różnych dyscyplin naukowych |
R2A_U09 | posiada pogłębioną umiejętność przygotowania wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym, w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów lub w obszarze leżącym na pograniczu różnych dyscyplin naukowych |
R2A_U10 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
T2A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów |
T2A_U03 | potrafi przygotować opracowanie naukowe w języku polskim i krótkie doniesienie naukowe w języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, przedstawiające wyniki własnych badań naukowych |
T2A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_U06 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
T2A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
T2A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich i prostych problemów badawczych metody analityczne, symulacyjne i eksperymentalne |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
---|
Cel przedmiotu | C-2 | Student umie praktycznie modelować systemy i obrazować. |
---|
Treści programowe | T-W-8 | Obrazowanie HDR. |
---|
T-W-9 | Mapowanie nierówności. |
T-W-10 | Eye-tracking. |
T-W-11 | Podsumowanie. |
T-W-1 | Wprowadzenie do grafiki 2d i 3d. |
T-W-2 | Potok graficzny. |
T-W-3 | Reprezentacje obrazów cyfrowych. |
T-W-4 | Filtrowanie obrazów. |
T-W-5 | Modele 3D. |
T-W-6 | Teksturowanie. |
T-W-7 | Mapowanie środowiska. |
T-A-2 | Filtrowanie obrazów (tekstury) |
T-A-1 | Grafika 2D |
T-A-3 | Modelowanie 3D (blender) - w ramach zajęć zrealisowane zostanie:
- zapoznanie się z interfejsem (1 godzina)
- tworzenie własnego modelu (3 godziny)
- dodanie kolorów i tekstury (1 godzina) |
T-P-1 | Grafika 2D |
T-P-2 | Filtrowanie obrazów (tekstury) |
T-P-3 | Modelowanie 3D (blender) |
Metody nauczania | M-2 | Praca zespołowa. |
---|
M-3 | Projekt. |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: końcowa ocena projektu |
---|
S-3 | Ocena formująca: sprawozdania |
S-1 | Ocena formująca: ciągła ocena podczas trwania projektu |
S-4 | Ocena podsumowująca: testy |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | zaliczony efekt praktyczny. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |