Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Informatyki - Programowanie komputerów

Sylabus przedmiotu Egzamin końcowy:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Programowanie komputerów
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom podyplomowe
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów nauk technicznych
Profil
Moduł
Przedmiot Egzamin końcowy
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Systemów Multimedialnych
Nauczyciel odpowiedzialny Piotr Błaszyński <Piotr.Blaszynski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 8,0 ECTS (formy) 8,0
Forma zaliczenia egzamin Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW2 0 8,01,00egzamin

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Zaliczenie wszystkich przedmiotów ujętych w programie studiów.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Weryfikacja wiedzy i umiejętności nabytych w toku studiów.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-1Student przygotowuje się indywidualnie do zaliczenie całego cyklu kształcenia na studiach podyplomowych.0
0

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1Powtórzenie materiału z całego toku kształcenia.234
A-W-2Egzamin końcowy2
A-W-3Konsultacje4
240

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Indywidualna praca.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Egzamin pisemny

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
PK_10-_06_W08
Ma wiedzę zgodną z programem studiów podyplomowych.
C-1T-W-1M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
PK_10-_06_U10
Ma umiejętność samodzielnej implementacji prostych programów oraz posiada umiejętności wynikające z programu studiów podyplomowych.
C-1T-W-1M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
PK_10-_06_K02
Rozumie rolę programisty w procesie wytwarzania oprogramowania
C-1T-W-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
PK_10-_06_W08
Ma wiedzę zgodną z programem studiów podyplomowych.
2,0
3,0Umie analizować przedstawiony mu kod (zarówno w języku Python jak i w HTML).
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
PK_10-_06_U10
Ma umiejętność samodzielnej implementacji prostych programów oraz posiada umiejętności wynikające z programu studiów podyplomowych.
2,0
3,0Potrafi przygotować kod rozwiązujący przedstawiony problem.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
PK_10-_06_K02
Rozumie rolę programisty w procesie wytwarzania oprogramowania
2,0
3,0Widzi związek pomiędzy programowaniem a istniejącymi systemami komputerowymi.
3,5
4,0
4,5
5,0

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Student przygotowuje się indywidualnie do zaliczenie całego cyklu kształcenia na studiach podyplomowych.0
0

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Powtórzenie materiału z całego toku kształcenia.234
A-W-2Egzamin końcowy2
A-W-3Konsultacje4
240
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaPK_10-_06_W08Ma wiedzę zgodną z programem studiów podyplomowych.
Cel przedmiotuC-1Weryfikacja wiedzy i umiejętności nabytych w toku studiów.
Treści programoweT-W-1Student przygotowuje się indywidualnie do zaliczenie całego cyklu kształcenia na studiach podyplomowych.
Metody nauczaniaM-1Indywidualna praca.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Egzamin pisemny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Umie analizować przedstawiony mu kod (zarówno w języku Python jak i w HTML).
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaPK_10-_06_U10Ma umiejętność samodzielnej implementacji prostych programów oraz posiada umiejętności wynikające z programu studiów podyplomowych.
Cel przedmiotuC-1Weryfikacja wiedzy i umiejętności nabytych w toku studiów.
Treści programoweT-W-1Student przygotowuje się indywidualnie do zaliczenie całego cyklu kształcenia na studiach podyplomowych.
Metody nauczaniaM-1Indywidualna praca.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Egzamin pisemny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Potrafi przygotować kod rozwiązujący przedstawiony problem.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaPK_10-_06_K02Rozumie rolę programisty w procesie wytwarzania oprogramowania
Cel przedmiotuC-1Weryfikacja wiedzy i umiejętności nabytych w toku studiów.
Treści programoweT-W-1Student przygotowuje się indywidualnie do zaliczenie całego cyklu kształcenia na studiach podyplomowych.
Metody nauczaniaM-1Indywidualna praca.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Egzamin pisemny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Widzi związek pomiędzy programowaniem a istniejącymi systemami komputerowymi.
3,5
4,0
4,5
5,0