Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IC_1A_O2/02/01_U01 | Student potrafi idywidualnie i zespołowo wykonać projekt graficzny z przeznaczeniem dla różnych form komunikacji wizualnej. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IC_1A_U11 | Potrafi aktywnie uczestniczyć w pracach projektowych zespołowych i indywidualnych |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U12 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
---|
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
---|
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Zdobycie wiedzy z zakresu komunikacji wizualnej i zasad estetyki w projektowaniu grafiki użytkowej oraz zdobycie umiejętności posługiwania się narzędziami przeznaczonymi do projektowania grafiki rastrowej i wektorowej. |
---|
Treści programowe | T-L-1 | Obróbka fotografii cyfrowej (korekta tonalna, korekta barwna, techniki retuszowania, techniki fotomontażu, zniekształcenia obrazu, kompozycja sceny, kadrowanie) |
---|
T-L-2 | Projektowanie form komunikacji wizualnej (logo, piktogramy, infografika) z wykorzystaniem narzędzi grafiki wektorowej i rastrowej. |
Metody nauczania | M-2 | Ćwiczenia przedmiotowe |
---|
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Projekt zaliczeniowy |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi posługiwać się narzędziami do projektowania grafiki rastrowej i wektorowej, potrafi samodzielnie zaprojektować formy graficzne typu piktogram, logo, infografika. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |