Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IC_1A_O5/07_U01 | Student potrafi dokonywać fuzji geodanych. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IC_1A_U27 | Potrafi analizować i syntezować wybrane probelmy interdyscyplinarne |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
---|
T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-3 | Nabycie umiejętności fuzji danych przestrzennych. |
---|
C-2 | Nabycie umiejętności identyfikacji potrzeb geoinformacyjnych. |
Treści programowe | T-L-3 | Przeprowadzenie badań symulacyjnych fuzji geodanych. |
---|
T-L-1 | Opracowanie algorytmu fuzji geodanych. |
T-L-2 | Opracowanie programu fuzji geodanych |
T-L-4 | Opracowanie algorytmu fuzji obrazów. |
T-L-5 | Opracowanie programu fuzji obrazów. |
T-L-6 | Przeprowadzenie badań symulacyjnych fuzji obrazów. |
T-L-7 | Fuzja pomiarów z obrazami. |
T-A-8 | Fuzja danych z różnorodnych źródeł. |
T-A-7 | Fuzja danych tekstowych. |
T-A-1 | Analiza spełnienia potrzeb informacyjnych rozpatrywanych zagadnień geoinformacyjnych. |
T-A-2 | Analiza zasad pomiarowych sensorów oraz modeli matematycznych geodanych. |
T-A-3 | Opracowanie metody fuzji danych rozpatrywanego problemu geoinformacyjnego. |
T-A-5 | Fuzja danych z sensorów. |
T-A-6 | Fuzja danych obrazowych. |
T-A-4 | Analiza wariantów fuzji geodanych. |
Metody nauczania | M-3 | Metoda przypadków. Metoda sytuacyjna. Dyskusja dydaktyczna. |
---|
M-4 | Ćwiczenia przedmiotowe. Ćwiczenia laboratoryje. Symulacja. |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Wykład: na podstawie aktywności w dyskusji i w rozwiązywaniu postawionych problemów.
Ćwiczenia: na podstawie formułowania problemów i ich rozwiązywania.
Laboratoria: ocena ciagła pracy studenta. |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Wykład: egzamin pisemny.
Ćwiczenia: sprawozdania pisemne.
Laboratoria: uzyskanie zaliczeń wszystkich laboratoriów. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi zidentyfikować, modelować i rozwiązać prosty problem fuzji geodanych z wykorzystaniem technologii informatycznych. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |