Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | EL_2A_C10_U02 | Student potrafi dokonać analizy systemów elektroenergetycznych ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń wysokiego napięcia pod kątem ich działania. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | EL_2A_U10 | Potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty dotyczące złożonych układów elektrotechnicznych, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskiwane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
EL_2A_U08 | Potrafi dokonać analizy złożonych systemów elektrycznych i systemów przetwarzania energii elektrycznej pod kątem różnych aspektów ich działania, w razie potrzeby modyfikując istniejące lub opracowując nowe metody lub narzędzia |
EL_2A_U01 | Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł, potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
---|
T2A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
T2A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich i prostych problemów badawczych metody analityczne, symulacyjne i eksperymentalne |
T2A_U12 | potrafi ocenić przydatność i możliwość wykorzystania nowych osiągnięć (technik i technologii) w zakresie studiowanego kierunku studiów |
T2A_U18 | potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy |
T2A_U19 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studentów z urządzeniami elektroenergetycznymi wysokiego napięcia. |
---|
C-2 | Ukształtowanie umiejętności doboru urządzeń elektroenergetycznych i metod ich diagnozowania w układzie elektroenergetycznym. |
Treści programowe | T-L-1 | Wprowadzenie do laboratorium. |
---|
T-L-2 | Pomiar przekładników prądowych. |
T-L-3 | Pomiar przekładników napięciowych. |
T-L-4 | Uziomy urządzeń elektroenergetycznych. |
T-L-5 | Instalacja odgromowa. |
T-L-6 | Termografia urządzeń WN. |
T-L-7 | Zaliczenia przejściowe. |
T-L-8 | Obsługa urządzeń SN, WN w warunkach eksploatacyjnych. |
T-L-9 | Badanie kondensatora energetycznego. |
T-L-10 | Zaliczenie końcowe. |
Metody nauczania | M-2 | Ćwiczenia laboratoryjne. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena wystawiona na zakończenie cyklu ćwiczeń laboratoryjnych na podstawie ocen cząstkowych z zaliczania poszczególnych ćwiczeń laboratoryjnych, złożonych sprawozdań oraz pracy studenta podczas realizacji ćwiczeń. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi dokonać analizy systemów elektroenergetycznych ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń wysokiego napięcia pod kątem ich działania. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |