Wydział Ekonomiczny - Audyt wewnętrzny
Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Audyt wewnętrzny | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauk społecznych | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium dyplomowe | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Ekonomii Menedżerskiej i Rachunkowości | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Zofia Sawicka-Kluźniak <Zofia.Sawicka-Kluzniak@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Teresa Sadowska <mrydzewska@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Nie jest konieczne posiadanie wiedzy początkowej |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | przygotowanie do napisania pracy dyplomowej |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Analiza konstrukcji prac | 2 |
T-S-2 | Weryfikacja koncepcji i planu pracy | 4 |
T-S-3 | Rozwiązywanie problemów badawczych | 2 |
8 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | uczestnictwo w zajęciach | 8 |
A-S-2 | przegląd literatury tematu | 40 |
A-S-3 | analiza części empirycznej pracy | 12 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Prezentacja tematyki prac dyplomowych |
M-2 | Referaty przygotowane przez studentów |
M-3 | Dyskusje po prezentacji referatów |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Zaliczenie na podstawie przygotowanego planu i koncepcji pracy |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
AW_10A_WEk/PD/A20_W01 Słuchacz ma wiedzę z zakresu treści objętych programem studiów podyplomowych pogłębioną o za-gadnienia związane z tematyką pracy. | AW_10A_W03, AW_10A_W04 | — | C-1 | T-S-1, T-S-2, T-S-3 | M-1, M-2, M-3 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
AW_10A_WEk/PD/A20_U01 Słuchacz potrafi zdefiniować temat i zakres tematu pracy dyplomowej. Słuchacz potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do badań empirycznych, potrafi stosować metody badawcze i formułować wnioski. Słuchacz ma opanowaną technikę pisania pracy dyplomowej | AW_10A_U01 | — | C-1 | T-S-1, T-S-2, T-S-3 | M-1, M-2, M-3 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
AW_10A_WEk/PD/A20_K01 Potrafi samodzielnie wyznaczać obszar badawczy z uwagi na jego znaczenie gospodarcze i społeczne. | AW_10A_K01 | — | C-1 | T-S-1, T-S-2, T-S-3 | M-1, M-2, M-3 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AW_10A_WEk/PD/A20_W01 Słuchacz ma wiedzę z zakresu treści objętych programem studiów podyplomowych pogłębioną o za-gadnienia związane z tematyką pracy. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz, na postawie podanych przykładów, wie jakie elementy powinny się znaleźć w temacie pracy | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AW_10A_WEk/PD/A20_U01 Słuchacz potrafi zdefiniować temat i zakres tematu pracy dyplomowej. Słuchacz potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do badań empirycznych, potrafi stosować metody badawcze i formułować wnioski. Słuchacz ma opanowaną technikę pisania pracy dyplomowej | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz potrafi zdefiniować temat i zakres tematu pracy dyplomowej, wykorzystać wiedzę teoretyczną do badań empirycznych, stosować metody badawcze i formułować wnioski, a także ma opanowaną technikę pisania pracy | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AW_10A_WEk/PD/A20_K01 Potrafi samodzielnie wyznaczać obszar badawczy z uwagi na jego znaczenie gospodarcze i społeczne. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz potrafi samodzielnie wyznaczać obszar badawczy z uwagi na jego znaczenie gospodarcze, społeczne w stopniu dostatecznym | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Pioterek P., Zieleniecka B., Technika pisania prac dyplomowych, Poznań, 2008
- Zenderowski R, Praca magisterska. Licencjat. Krótki przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej, CeDeWu, Warszawa, 2009