Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | Wz_2A_C07_U01 | Umie samodzielnie, metodycznie całościowo określić, wykonać i zarealizować własną koncepcję projektową w obszarze wzornictwa systemów informatycznych. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Wz_2A_U02 | umie samodzielnie, metodycznie i całościowo określić, wykonać i zrealizować własną koncepcje projektową w obszarze studiowanej specjalności |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | A2_U12 | umie realizować własne koncepcje artystyczne w zakresie studiowanego kierunku studiów i specjalności |
---|
A2_U14 | umie projektować efekty prac artystycznych w aspekcie estetycznym, społecznym i prawnym |
Cel przedmiotu | C-1 | Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z technologiami informatycznymi wykorzystywanymi w projektowaniu i publikowaniu treści w internecie oraz tworzenia warstwy prezentacji aplikacji internetowych. |
---|
Treści programowe | T-L-3 | Projektowanie dynamicznych elementów stron internetowych (animacje, interakcja z użytkownikiem) z wykorzystaniem skryptów i bibliotek języka JavaScript. |
---|
T-L-4 | Projektowanie responsywnych stron internetowych dopasowujących sposób prezentacji do urządzenia klienckiego (smartfon, tablet, komputer osobist)y |
T-L-5 | Pakiet Adobe Flash: możliwości i historia rozwoju pakietu Adobe Flash, typowe obszary zastosowań. |
T-L-1 | Technologie służące do tworzenia stron internetowych. Separacja treści strony internetowej od warstwy prezentacji. Cele i możliwości języka opisu strony HTML. Cele i możliwości technologii kaskadowych arkuszy stylów CSS. Model blokowy CSS w kompozycji stron internetowych. |
T-L-2 | Selektory stylów i klasy stylów w technologii CSS. Kaskadowe dziedziczenie stylów przez elementy w strukturze strony internetowej. Tworzenie i stylizacja formularzy na stronach internetowych. |
T-L-6 | Pakiet Adobe Flash: zasady posługiwania się grafiką wektorową, podstawowe techniki tworzenia animacji |
T-L-7 | Pakiet Adobe Flash: posługiwanie się warstwami, importowanie grafiki, tworzenie i używanie obiektów graficznych i animacyjnych |
T-L-8 | Administracja i uruchamianie serwisów internetowych w oparciu o systemy zarządzania treścią |
T-L-9 | Tworzenie własnych szablonów stron internetowych dla wybranego systemu zarządzania treścią |
Metody nauczania | M-1 | Wykłady informacyjne oraz ćwiczenia laboratoryjne |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Samodzielnie wykonany projekt |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Umie zaproponować system zarządzania treścią do konkretnych potrzeb użytkownika |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |