Wydział Budownictwa i Architektury - Sterowanie Procesami Inwestycyjnymi w Budownictwie i Infrastrukturze
Sylabus przedmiotu Zamówienia publiczne na roboty budowlane:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Sterowanie Procesami Inwestycyjnymi w Budownictwie i Infrastrukturze | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauk technicznych | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Zamówienia publiczne na roboty budowlane | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Jednostki zewnętrzne | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Julian Smoter <studium@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Sluchacz zna podstawowe zasady działania ustawy Prawo zamówień publicznych. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Słuchacz wie jak działa ustawa Prawo zamówień publicznych i w stosunku do czego ma zastosowanie. |
C-2 | Słuchacz orientuje się w temacie zamówień publicznych w Unii Europejskiej. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
konwersatoria | ||
T-K-1 | Konsultacje treści programowych z wykładów. | 5 |
5 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Ustawa Prawo zamówień publicznych. | 7 |
T-W-2 | Zamówienia publiczne w Unii Europejskiej. | 5 |
T-W-3 | Analiza mozliwości zmian umowy na roboty budowlane. | 3 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
konwersatoria | ||
A-K-1 | Uczestnictwo w konsultacjach. | 5 |
A-K-2 | Bieżące studiowanie literatury fachowej. | 25 |
30 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Uczestnictwo w wykładach. | 15 |
A-W-2 | Bieżące studiowanie literatury fachowej. | 60 |
A-W-3 | Przygotowanie do egzaminu końcowego. | 15 |
90 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Wykład audytoryjny. |
M-2 | Konsultacje. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Test końcowy. |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
SPI_10A_07_W01 Zna zasady i sposoby udzielania zamówień publicznych oraz zasady udzielania zamówień publicznych w Unii Europejskiej. | SPI_10A_W01, SPI_10A_W02 | — | C-1, C-2 | T-K-1, T-W-1, T-W-2, T-W-3 | M-1, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
SPI_10A_07_U01 Potrafi opracować prostą dokumentację przetargową. | SPI_10A_U02 | — | C-1, C-2 | T-K-1, T-W-1, T-W-2, T-W-3 | M-1, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
SPI_10A_07_K01 Ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną. | SPI_10A_K02 | — | C-1, C-2 | T-K-1, T-W-1, T-W-2, T-W-3 | M-1, M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
SPI_10A_07_W01 Zna zasady i sposoby udzielania zamówień publicznych oraz zasady udzielania zamówień publicznych w Unii Europejskiej. | 2,0 | |
3,0 | Słuchzca ma podstawową wiedzę w zakresie treści programowych podanych dla przedmiotu. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
SPI_10A_07_U01 Potrafi opracować prostą dokumentację przetargową. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz ma podstawową wiedzę z zakresu treści programowych podanych dla przedmiotu. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
SPI_10A_07_K01 Ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz ma podstawową wiedzę z zakresu treści programowych podanych dla przedmiotu. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Ustawa z dn. 09.02.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2004