Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | PAWiO_1A_S1/D/10A_K01 | ma świadomość znaczenia zawodowego komunikacji z klientem indywidualnym i grupowym oraz użytkownikiem, rozumie podstawowe relacje między potrzebami użytkowników i cechami przestrzeni |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | PAWiO_1A_K09 | ma świadomość znaczenia zawodowego komunikacji z klientem indywidualnym i grupowym oraz użytkownikiem, rozumie podstawowe relacje między potrzebami użytkowników i cechami przestrzeni |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | A1_K05 | posiada umiejętność efektywnego komunikowania się i życia w społeczeństwie, w szczególności: pracy zespołowej w ramach wspólnych projektów i działań; negocjowania i organizowania; integracji z innymi osobami w ramach różnych przedsięwzięć kulturalnych; prezentowania zadań w przystępnej formie - z zastosowaniem technologii informacyjnych |
---|
T1A_K03 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_K01 | ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
---|
Cel przedmiotu | C-1 | Celem prowadzonego przedmiotu jest przekazanie słuchaczom wiedzy niezbędnej do pracy w organizacjach usługowych oraz wykształceniu umiejętności przydatnych do interdyscyplinarnego procesu projektowania usług. |
---|
Treści programowe | T-W-6 | Omówienie i podsumowanie. Ocena. |
---|
T-W-1 | Wykład wprowadzający. Kryteria oceniania. |
T-W-2 | Metody i techniki kreatywnego myślenia. |
T-W-3 | Badania jakościowe w procesie design thinking z uwzględnieniem elementów modelowania empatycznego. |
T-W-4 | Praktyczne zastosowanie procesu świadczenia usług i jego wdrożenie. |
T-W-5 | Techniki szybkiego prototypowania w procesie design thinking. |
T-W-1 | Projekt zespołowy: zadanie projektowe dla zespołu, uwzględnia problem biznesowy do rozwiązania, realizację procesu projektowego zgodnie z procesem design thinking oraz prezentację gotowych prototypów. |
Metody nauczania | M-1 | Wykład informacyjny. |
---|
M-2 | Ćwiczenia przedmiotowe. |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Egzamin pisemny. |
---|
S-2 | Ocena formująca: Projekt zespołowy. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student rozumie współczesne podejście do projektowania usług. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |