Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Architektury - Budownictwo (S1)
specjalność: Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie

Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe2:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Budownictwo
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta inżynier
Obszary studiów nauk technicznych, studiów inżynierskich
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Seminarium dyplomowe2
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Geotechniki
Nauczyciel odpowiedzialny Ryszard Coufal <Ryszard.Coufal@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny 7 Grupa obieralna 2

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
seminariaS8 30 2,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Zaliczenie pełnego programu studiów

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Nabycie umiejętności napisania pracy dyplomowej i jej prezentacji.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
seminaria
T-S-1Seminarium: Wiadomości wstępne – zakres i treść pracy dyplomowej, podział na rozdziały i forma zew-nętrzna pracy (obliczenia statyczne i rysunki), obrona pracy dyplomowej, sposób prezentacji pracy, egzamin i ocena końcowa. Opracowanie przez studenta krótkiego samodzielnego referatu dotyczącego rozszerzenia wiadomości z dziedziny projektowania konstrukcji stalowych: stal, staliwo, żeliwo, wła¬ści¬wo¬ści stali (mechaniczne, technologiczne i odporność na korozję). Aluminium, budowa, wła¬ści¬wości, zastosowanie w budownictwie. Kontrola robót spawalniczych i montaż konstrukcji. Drugi samodzielny referat obejmuje opracowanie z dziedziny projektowania, wzmoc¬nie¬nia lub awarii obiektów inżynierskich takich jak: przekrycia o dużej rozpiętości, budynki wysokie, maszty radiowe lub telewizyjne, wieże, zbiorniki lub silosy. Po referatach przewiduje się dyskusję o ww. konstrukcjach. Student przedstawia projekt techniczny swojej pracy dyplomowej wraz z rozwiązaniami konstrukcyjnymi wybranych szczegółów. Po referacie planowana jest dyskusja nad przedstawionym projektem konstrukcyjnym. Zaliczenie seminarium odbywa się na podstawie obecności, oceny referatów oraz czynnego udziału w seminarium. Warunkiem zaliczenia seminarium jest ponadto ukończenie pracy dyplomowej.30
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
seminaria
A-S-1Praca domowa studenta przed każdym seminarium dla prezentacji częściowych elementów dyplomu60
60

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład multimedialny, prezentacje pracy dyplomowej. Panel dyskusyjny.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: zaliczenie po przedłożeniu pracy i przedstawieniu prezentacji z realizowanej pracy

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
B_1A_S1/A/10-2_W01
Ma wiedzę związaną z podstawowymi zagadnieniami z zakresu wybranej specjalności, zna technologie stosowane w budownictwie.
B_1A_W23, B_1A_W20, B_1A_W17, B_1A_W21, B_1A_W13T1A_W04, T1A_W05, T1A_W06, T1A_W07, T1A_W08, T1A_W10InzA_W01, InzA_W02, InzA_W03, InzA_W05C-1T-S-1M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
B_1A_S1/A/10-2_U01
Potrafi poprawnie wybrać narzędzia (analityczne bądź numeryczne) do rozwiązywania problemów analizy, projektowania, wykonawstwa elementów konstrukcji oraz obiektów budowlanych związanych z posadowieniem obiektu.
B_1A_U05, B_1A_U14, B_1A_U08, B_1A_U21, B_1A_U19, B_1A_U22T1A_U01, T1A_U02, T1A_U03, T1A_U04, T1A_U05, T1A_U07, T1A_U08, T1A_U09, T1A_U15, T1A_U16InzA_U01, InzA_U02, InzA_U07, InzA_U08C-1T-S-1M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
B_1A_S1/A/10-2_K01
Student potrafi ocenić warunki posadowienia.
B_1A_K05, B_1A_K01, B_1A_K03, B_1A_K04, B_1A_K02, B_1A_K06, B_1A_K07T1A_K01, T1A_K02, T1A_K03, T1A_K04, T1A_K05, T1A_K06, T1A_K07InzA_K01, InzA_K02C-1T-S-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
B_1A_S1/A/10-2_W01
Ma wiedzę związaną z podstawowymi zagadnieniami z zakresu wybranej specjalności, zna technologie stosowane w budownictwie.
2,0
3,0student przedstawia prezentację pracy dyplomowej z niewielkimi błędami
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
B_1A_S1/A/10-2_U01
Potrafi poprawnie wybrać narzędzia (analityczne bądź numeryczne) do rozwiązywania problemów analizy, projektowania, wykonawstwa elementów konstrukcji oraz obiektów budowlanych związanych z posadowieniem obiektu.
2,0
3,0słabo dobiera narzędzia analityczne do rozwiązywanego problemu.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
B_1A_S1/A/10-2_K01
Student potrafi ocenić warunki posadowienia.
2,0
3,0student słabo radzi sobie z prezentacją pracy.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. 2011, Stosownie do zamawianych wykładów

Treści programowe - seminaria

KODTreść programowaGodziny
T-S-1Seminarium: Wiadomości wstępne – zakres i treść pracy dyplomowej, podział na rozdziały i forma zew-nętrzna pracy (obliczenia statyczne i rysunki), obrona pracy dyplomowej, sposób prezentacji pracy, egzamin i ocena końcowa. Opracowanie przez studenta krótkiego samodzielnego referatu dotyczącego rozszerzenia wiadomości z dziedziny projektowania konstrukcji stalowych: stal, staliwo, żeliwo, wła¬ści¬wo¬ści stali (mechaniczne, technologiczne i odporność na korozję). Aluminium, budowa, wła¬ści¬wości, zastosowanie w budownictwie. Kontrola robót spawalniczych i montaż konstrukcji. Drugi samodzielny referat obejmuje opracowanie z dziedziny projektowania, wzmoc¬nie¬nia lub awarii obiektów inżynierskich takich jak: przekrycia o dużej rozpiętości, budynki wysokie, maszty radiowe lub telewizyjne, wieże, zbiorniki lub silosy. Po referatach przewiduje się dyskusję o ww. konstrukcjach. Student przedstawia projekt techniczny swojej pracy dyplomowej wraz z rozwiązaniami konstrukcyjnymi wybranych szczegółów. Po referacie planowana jest dyskusja nad przedstawionym projektem konstrukcyjnym. Zaliczenie seminarium odbywa się na podstawie obecności, oceny referatów oraz czynnego udziału w seminarium. Warunkiem zaliczenia seminarium jest ponadto ukończenie pracy dyplomowej.30
30

Formy aktywności - seminaria

KODForma aktywnościGodziny
A-S-1Praca domowa studenta przed każdym seminarium dla prezentacji częściowych elementów dyplomu60
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaB_1A_S1/A/10-2_W01Ma wiedzę związaną z podstawowymi zagadnieniami z zakresu wybranej specjalności, zna technologie stosowane w budownictwie.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_1A_W23Ma podstawową wiedzę o trendach rozwojowych w budownictwie
B_1A_W20Ma wiedzę na temat wpływu realizacji inwestycji budowlanych na środowisko
B_1A_W17Zna typowe technologie inżynierskie stosowane w budownictwie
B_1A_W21Ma elementarną wiedzę z zakresu własności intelektualnej oraz źródeł informacji patentowej
B_1A_W13Ma wiedzę związaną z podstawowymi zagadnieniami z zakresu wybranej specjalności
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT1A_W04ma szczegółową wiedzę związaną z wybranymi zagadnieniami z zakresu studiowanego kierunku studiów
T1A_W05ma podstawową wiedzę o trendach rozwojowych z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
T1A_W06ma podstawową wiedzę o cyklu życia urządzeń, obiektów i systemów technicznych
T1A_W07zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów
T1A_W08ma podstawową wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych i innych pozatechnicznych uwarunkowań działalności inżynierskiej
T1A_W10zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; umie korzystać z zasobów informacji patentowej
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraInzA_W01ma podstawową wiedzę o cyklu życia urządzeń, obiektów i systemów technicznych
InzA_W02zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów
InzA_W03ma podstawową wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych i innych uwarunkowań działalności inżynierskiej
InzA_W05zna typowe technologie inżynierskie w zakresie studiowanego kierunku studiów
Cel przedmiotuC-1Nabycie umiejętności napisania pracy dyplomowej i jej prezentacji.
Treści programoweT-S-1Seminarium: Wiadomości wstępne – zakres i treść pracy dyplomowej, podział na rozdziały i forma zew-nętrzna pracy (obliczenia statyczne i rysunki), obrona pracy dyplomowej, sposób prezentacji pracy, egzamin i ocena końcowa. Opracowanie przez studenta krótkiego samodzielnego referatu dotyczącego rozszerzenia wiadomości z dziedziny projektowania konstrukcji stalowych: stal, staliwo, żeliwo, wła¬ści¬wo¬ści stali (mechaniczne, technologiczne i odporność na korozję). Aluminium, budowa, wła¬ści¬wości, zastosowanie w budownictwie. Kontrola robót spawalniczych i montaż konstrukcji. Drugi samodzielny referat obejmuje opracowanie z dziedziny projektowania, wzmoc¬nie¬nia lub awarii obiektów inżynierskich takich jak: przekrycia o dużej rozpiętości, budynki wysokie, maszty radiowe lub telewizyjne, wieże, zbiorniki lub silosy. Po referatach przewiduje się dyskusję o ww. konstrukcjach. Student przedstawia projekt techniczny swojej pracy dyplomowej wraz z rozwiązaniami konstrukcyjnymi wybranych szczegółów. Po referacie planowana jest dyskusja nad przedstawionym projektem konstrukcyjnym. Zaliczenie seminarium odbywa się na podstawie obecności, oceny referatów oraz czynnego udziału w seminarium. Warunkiem zaliczenia seminarium jest ponadto ukończenie pracy dyplomowej.
Metody nauczaniaM-1Wykład multimedialny, prezentacje pracy dyplomowej. Panel dyskusyjny.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: zaliczenie po przedłożeniu pracy i przedstawieniu prezentacji z realizowanej pracy
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student przedstawia prezentację pracy dyplomowej z niewielkimi błędami
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaB_1A_S1/A/10-2_U01Potrafi poprawnie wybrać narzędzia (analityczne bądź numeryczne) do rozwiązywania problemów analizy, projektowania, wykonawstwa elementów konstrukcji oraz obiektów budowlanych związanych z posadowieniem obiektu.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_1A_U05Potrafi poprawnie wybrać narzędzia (analityczne bądź numeryczne) do rozwiązywania problemów analizy, projektowania, wykonawstwa elementów konstrukcji oraz obiektów budowlanych
B_1A_U14Potrafi korzystać z technologii informacyjnych, zasobów Internetu oraz innych źródeł do wyszukiwania informacji ogólnych, komunikacji oraz poszukiwania oprogramowania wspomagającego pracę projektanta i organizatora robót budowlanych
B_1A_U08Potrafi rozwiązać podstawowe zagadnienia inżynierskie z zakresu wybranej specjalności
B_1A_U21Potrafi przygotować i przedstawić prezentację dotyczącą wyników realizacji zadania inżynierskiego
B_1A_U19Potrafi sporządzić dokumentację dotyczącą realizacji zadania inżynierskiego
B_1A_U22Ma umiejętność samokształcenia się
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT1A_U01potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie
T1A_U02potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach
T1A_U03potrafi przygotować w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dobrze udokumentowane opracowanie problemów z zakresu studiowanego kierunku studiów
T1A_U04potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów
T1A_U05ma umiejętność samokształcenia się
T1A_U07potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej
T1A_U08potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski
T1A_U09potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne
T1A_U15potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia
T1A_U16potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraInzA_U01potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski
InzA_U02potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne
InzA_U07potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia
InzA_U08potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi
Cel przedmiotuC-1Nabycie umiejętności napisania pracy dyplomowej i jej prezentacji.
Treści programoweT-S-1Seminarium: Wiadomości wstępne – zakres i treść pracy dyplomowej, podział na rozdziały i forma zew-nętrzna pracy (obliczenia statyczne i rysunki), obrona pracy dyplomowej, sposób prezentacji pracy, egzamin i ocena końcowa. Opracowanie przez studenta krótkiego samodzielnego referatu dotyczącego rozszerzenia wiadomości z dziedziny projektowania konstrukcji stalowych: stal, staliwo, żeliwo, wła¬ści¬wo¬ści stali (mechaniczne, technologiczne i odporność na korozję). Aluminium, budowa, wła¬ści¬wości, zastosowanie w budownictwie. Kontrola robót spawalniczych i montaż konstrukcji. Drugi samodzielny referat obejmuje opracowanie z dziedziny projektowania, wzmoc¬nie¬nia lub awarii obiektów inżynierskich takich jak: przekrycia o dużej rozpiętości, budynki wysokie, maszty radiowe lub telewizyjne, wieże, zbiorniki lub silosy. Po referatach przewiduje się dyskusję o ww. konstrukcjach. Student przedstawia projekt techniczny swojej pracy dyplomowej wraz z rozwiązaniami konstrukcyjnymi wybranych szczegółów. Po referacie planowana jest dyskusja nad przedstawionym projektem konstrukcyjnym. Zaliczenie seminarium odbywa się na podstawie obecności, oceny referatów oraz czynnego udziału w seminarium. Warunkiem zaliczenia seminarium jest ponadto ukończenie pracy dyplomowej.
Metody nauczaniaM-1Wykład multimedialny, prezentacje pracy dyplomowej. Panel dyskusyjny.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: zaliczenie po przedłożeniu pracy i przedstawieniu prezentacji z realizowanej pracy
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0słabo dobiera narzędzia analityczne do rozwiązywanego problemu.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaB_1A_S1/A/10-2_K01Student potrafi ocenić warunki posadowienia.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_1A_K05Ma świadomość ważności zachowania w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej
B_1A_K01Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie. Potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób
B_1A_K03Jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo własne i zespołu
B_1A_K04Ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną oraz gotowość podporządkowania się zasadom pracy w zespole i ponoszenia odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadania
B_1A_K02Rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej oraz jej wpływ na środowisko
B_1A_K06Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy
B_1A_K07Rozumie potrzebę przekazywania społeczeństwu wiedzy nt. budownictwa. Formułuje wnioski i opisuje wyniki prac własnych. Jest komunikatywny w prezentacjach medialnych
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT1A_K01rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób
T1A_K02ma świadomość ważności i zrozumienie pozatechnicznych aspektów i skutków działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje
T1A_K03potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role
T1A_K04potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania
T1A_K05prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu
T1A_K06potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy
T1A_K07ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektów działalności inżynierskiej; podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opinie w sposób powszechnie zrozumiały
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraInzA_K01ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje
InzA_K02potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy
Cel przedmiotuC-1Nabycie umiejętności napisania pracy dyplomowej i jej prezentacji.
Treści programoweT-S-1Seminarium: Wiadomości wstępne – zakres i treść pracy dyplomowej, podział na rozdziały i forma zew-nętrzna pracy (obliczenia statyczne i rysunki), obrona pracy dyplomowej, sposób prezentacji pracy, egzamin i ocena końcowa. Opracowanie przez studenta krótkiego samodzielnego referatu dotyczącego rozszerzenia wiadomości z dziedziny projektowania konstrukcji stalowych: stal, staliwo, żeliwo, wła¬ści¬wo¬ści stali (mechaniczne, technologiczne i odporność na korozję). Aluminium, budowa, wła¬ści¬wości, zastosowanie w budownictwie. Kontrola robót spawalniczych i montaż konstrukcji. Drugi samodzielny referat obejmuje opracowanie z dziedziny projektowania, wzmoc¬nie¬nia lub awarii obiektów inżynierskich takich jak: przekrycia o dużej rozpiętości, budynki wysokie, maszty radiowe lub telewizyjne, wieże, zbiorniki lub silosy. Po referatach przewiduje się dyskusję o ww. konstrukcjach. Student przedstawia projekt techniczny swojej pracy dyplomowej wraz z rozwiązaniami konstrukcyjnymi wybranych szczegółów. Po referacie planowana jest dyskusja nad przedstawionym projektem konstrukcyjnym. Zaliczenie seminarium odbywa się na podstawie obecności, oceny referatów oraz czynnego udziału w seminarium. Warunkiem zaliczenia seminarium jest ponadto ukończenie pracy dyplomowej.
Metody nauczaniaM-1Wykład multimedialny, prezentacje pracy dyplomowej. Panel dyskusyjny.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: zaliczenie po przedłożeniu pracy i przedstawieniu prezentacji z realizowanej pracy
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student słabo radzi sobie z prezentacją pracy.
3,5
4,0
4,5
5,0