Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | OZE_1A_P01_K01 | potrafi pracować samodzielnie i w zespole, umie oszacować czas niezbędny dla wykonania danego zadania, potrafi samodzielnie myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy; |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | OZE_1A_K03 | potrafi pracować samodzielnie i w zespole, umie oszacować czas niezbędny dla wykonania danego zadania, potrafi opracować i zrealizować harmonogram prac zapewniający dotrzymanie terminu, potrafi samodzielnie myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy; |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R1A_K02 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
---|
R1A_K03 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
R1A_K08 | potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_K02 | potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy |
---|
Cel przedmiotu | C-1 | Nabywanie, rozszerzanie i wzbogacanie doświadczen zawodowych niezbędnych na stanowisku inżyniera odnawialnych źródeł energii |
---|
Treści programowe | T-PR-1 | 1.Zapoznanie ze strukturą organizacyjną i sposobem zarządzania przedsiębiorstwem lub instytucją oraz profilem działalności.
2.Poznanie zakresu obowiązków i wymagań na danym stanowisku pracy.
3.Poznanie zewnętrznych warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa/instytucji, w tym z infrastrukturą danej gminy i warunkami przyrodniczymi.
4.Zapoznanie z infrastrukturą techniczną i obowiązującymi zasadami eksploatacji maszyn i urządzeń w przedsiębiorstwie.
5.Poznanie miejscowych możliwości pozyskiwania energii ze źródeł odnawialnych, w tym źródeł biomasy na cele energetyczne.
6.Poznanie miejscowych rozwiązań wdrażania produkcji energii ze źródeł odnawialnych.
7.Poznanie zasad użytkowania miejscowych rozwiązań technicznych dotyczących wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Metody podające (objaśnienie wykonywanych czynności) |
---|
M-2 | Metody praktyczne (pokazy na obiektach rzeczywistych, uczestnictwo w pracach wybranych jednostek) |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Sprawdzian praktyczny z wykonywanych czynności |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Egzamin praktyczny |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | potrafi myslec wystarczajaco samodzielnie i organizowac prace w zespole |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |