Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | MR_1A_C34_U01 | Student posiada umiejetność prowadzenia prostych prac badawczych, pisania pracy inżynierskiej oraz wyszukiwania i korzystania z literatury naukowej |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | MR_1A_U02 | potrafi w formie pisemnej i ustnej sporządzać opracowania, projekty i prace z zakresu medycyny roślin oraz prezentować je z wykorzystaniem różnorodnych technik, w tym multimedialnych |
---|
MR_1A_U01 | potrafi wyszukiwać, analizować i wykorzystywać informacje i materiały z różnych źródeł i baz danych dotyczące medycyny roślin; ma umiejętność porównywania danych, interpretowania i wysnuwania wniosków na poziomie pracy inżynierskiej |
MR_1A_U04 | posiada umiejętność prowadzenia zadań badawczych na poziomie inżynierskim i prac projektowych z zakresu medycyny roślin pod kierunkiem opiekuna naukowego oraz interpretacji ich wyników |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R1A_U01 | posiada umiejętność wyszukiwania, zrozumienia, analizy i wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł i w różnych formach właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
R1A_U03 | stosuje podstawowe technologie informatyczne w zakresie pozyskiwania i przetwarzania informacji z zakresu produkcji rolniczej i leśnej |
R1A_U04 | wykonuje pod kierunkiem opiekuna naukowego proste zadanie badawcze lub projektowe dotyczące szeroko rozumianego rolnictwa, prawidłowo interpretuje rezultaty i wyciąga wnioski |
R1A_U08 | posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
R1A_U09 | posiada umiejętność przygotowania wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-3 | Zapoznanie z metodami opracowania i interpretacji uzyskanych wyników oraz ich prezentacji |
---|
C-2 | Zapoznanie studenta z zasadami cytowań i metodami prowadzenia prac badawczych |
C-1 | Zapoznanie studenta ze strukturą pracy inżynierskiej |
Treści programowe | T-S-2 | Dobór literatury cytowanej w pracy, zasady cytowania i zapisu źródłowego |
---|
T-S-1 | Zasady pisania prac inżynierskich i metody badań. |
T-S-1 | Opracowanie i interpretacja wyników badań |
Metody nauczania | M-2 | Metody programowe z wykorzystaniem komputera |
---|
M-3 | Metody praktyczne - prezentacje multimedialne |
M-1 | Metody problemowe - dyskusja dydaktyczna |
Sposób oceny | S-2 | Ocena formująca: Sprawdzenie poprawności strony technicznej i merytorycznej pracy inżynierskiej |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | student w stopniu podstawowym opanował umiejetność pisania pracy |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |