Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TI_2A_C06_U01 | Potrafi korzystać z systemów wersjonowania oraz tworzyć testy w wybranym języku programowania. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TI_2A_U04 | Potrafi zamodelować złożony system techniczny i dokonać symulacji jego działania, wykorzystując odpowiednie narzędzia sprzętowo-programowe. |
---|
TI_2A_U07 | Potrafi korzystać z systemów wersjonowania oprogramowania oraz technik testowania aplikacji. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
T2A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich i prostych problemów badawczych metody analityczne, symulacyjne i eksperymentalne |
T2A_U16 | potrafi zaproponować ulepszenia (usprawnienia) istniejących rozwiązań technicznych |
T2A_U18 | potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy |
Cel przedmiotu | C-2 | Zapoznanie z przykładowymi narzędziami do testowania i wersjonowania aplikacji |
---|
C-1 | Zapoznanie z tematyką testowania aplikacji i wersjonowania kodu |
Treści programowe | T-P-1 | Realizacja kilku zadań w zakresie testowania oraz wersjonowania oprogramowania |
---|
T-W-1 | Wprowadzenie do testowania aplikacji w małych i dużych projektach |
T-W-3 | Metody pracy z narzędziami do wersjonowania |
T-W-5 | Techniki testowania oprogramowania przez programistę oraz testera |
T-W-4 | Zarządzanie procesem testów |
T-W-2 | Wersjonowanie kodu |
Metody nauczania | M-2 | Praktyczna - pokaz |
---|
M-1 | Wykład informacyjny z przykładami |
Sposób oceny | S-3 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie końcowe ćwiczeń projektowych na podstawie wykonanych kilku projektów |
---|
S-2 | Ocena formująca: Ocena ciągła realizacji poszczególnych projektów |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Potrafi korzystać z systemów wersjonowania oraz realizować wybrane rodzaje testów w wybranym języku programowania |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |