Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | EL_2A_A01-03_U02 | Student rozumie większość czytanych tekstów i używa podstawowego słownictwa specjalistycznego ze swojej dziedziny |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | EL_2A_U06 | Ma umiejętności językowe w zakresie studiowanej dyscypliny zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
---|
EL_2A_U04 | Potrafi przygotować i przedstawić prezentację na temat realizacji zadania projektowego lub badawczego oraz poprowadzić dyskusję dotyczącą przedstawionej prezentacji (w języku polskim i języku obcym) |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów |
---|
T2A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_U06 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
T2A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
Cel przedmiotu | C-2 | Umiejętność samodzielnej pracy studenta z tekstami związanymi z kierunkiem kształcenia. |
---|
Treści programowe | T-LK-1 | Styl naukowy. Cechy charakterystyczne. Terminy międzynarodowe. Leksyka oraz konstrukcje gramatyczne odzwierciedlające specyfikę stylu naukowego.
Matematyka. Terminologia. Działania. Pojęcia. |
---|
T-LK-2 | Chemia. Pierwiastki. Symbole. Związki. Układ okresowy pierwiastków D.I.Mendelejewa. |
T-LK-10 | Nowoczesne źródła energii. |
T-LK-9 | Zjawisko indukcji elektromagnetycznej. Generatory. |
T-LK-8 | Pole magnetyczne. Elektromagnesy. Silniki elektryczne. |
T-LK-7 | Prąd elektryczny. Działanie, praca, moc, zastosowanie. |
T-LK-6 | Metody badania i opisy przyrody. |
T-LK-5 | Zjawiska fizyczne i chemiczne. |
T-LK-4 | Wielkości fizyczne. Elektryczne przyrządy pomiarowe. |
T-LK-3 | Fizyka. Działy. Pojęcia. |
Metody nauczania | M-5 | praca z tekstem |
---|
M-1 | zajęcia praktyczne |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: prezentacja (F) |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: egzamin pisemny (P) |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student rozumie większość czytanych tekstów specjalistycznych. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |