Wydział Ekonomiczny - Gospodarka nieruchomościami
Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe i egzamin:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Gospodarka nieruchomościami | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauk społecznych | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium dyplomowe i egzamin | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Nieruchomości, Agrobiznesu i Ekonomii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Teodor Skotarczak <Teodor.Skotarczak@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 10,0 | ECTS (formy) | 10,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Posiadanie pogłębionej wiedzy z zakresu celów i metod realizacji prac końcowych |
Cele przedmiotu
dla tego przedmiotu nie są określone cele przedmiotuTreści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Określenie tematyki pracy , układu i treści pracy | 2 |
T-W-2 | Cel pracy i metody badań | 3 |
T-W-3 | Literatura tematu badań | 2 |
T-W-4 | Forma i treść operatu szacunkowego | 3 |
10 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | uczestnictwo w zajęciach | 10 |
A-W-2 | Przygotowanie pytań | 60 |
A-W-3 | Rozwiązywanie problemów | 60 |
A-W-4 | Czytanie wskazanej literatury | 60 |
A-W-5 | Sporządzenie pracy dyplomowej | 110 |
300 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | metody problemowe -wykład konwersatoryjny, objaśnienia i wyjaśnienia |
M-2 | Metody aktywizujące -metoda przypadków, dyskusja dydaktyczna |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena aktywności na zajęciach |
S-2 | Ocena formująca: Ocena zadań |
S-3 | Ocena formująca: Ocena pracy pisemnej |
S-4 | Ocena podsumowująca: Egzamin ustny |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
GSN_10-_WEk/PD/G10_W01 Słuchacz nazywa i definiuje problemy, tematy prac , cele i metody ich realizacji | — | — | — | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4 | M-1, M-2 | S-1, S-2, S-3, S-4 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
GSN_10-_WEk/PD/G10_U01 Słuchacz dobiera literaturę tematu badań oraz dane i metody wykorzystane w pracy | — | — | — | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4 | M-1, M-2 | S-1, S-2, S-3, S-4 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
GSN_10-_WEk/PD/G10_K01 Słuchacz aktywnie ,kompetentnie i odpowiedzialnie realizuje temat pracy końcowej | — | — | — | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4 | M-1, M-2 | S-1, S-2, S-3, S-4 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
GSN_10-_WEk/PD/G10_W01 Słuchacz nazywa i definiuje problemy, tematy prac , cele i metody ich realizacji | 2,0 | Słuchacz nie posiada podstawowej wiedzy w zakresie przedmiotu |
3,0 | Słuchacz posiada podstawową wiedzę w zakresie przedmiotu | |
3,5 | Słuchacz posiada wiedzę w zakresie przedmiotu w stopniu więcej niż dostatecznym | |
4,0 | Słuchacz posiada wiedzę w zakresie przedmiotu w stopniu dobrym | |
4,5 | Słuchacz posiada wiedzę w zakresie przedmiotu w stopniu więcej niż dobrym | |
5,0 | Słuchacz posiada wiedzę w zakresie przedmiotu w stopniu bardzo dobrym |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
GSN_10-_WEk/PD/G10_U01 Słuchacz dobiera literaturę tematu badań oraz dane i metody wykorzystane w pracy | 2,0 | Słuchacz nie posiada podstawowych umiejętności w zakresie przedmiotu |
3,0 | Słuchacz posiada podstawowe umiejętności w zakresie przedmiotu | |
3,5 | Słuchacfz posiada podstawowe umiejętności w zakresie przedmiotu w stopniu więcej niż dostatecznym | |
4,0 | Słuchacfz posiada podstawowe umiejętności w zakresie przedmiotu w stopniu dobrym | |
4,5 | Słuchacfz posiada podstawowe umiejętności w zakresie przedmiotu w stopniu więcej niż dobrym | |
5,0 | Słuchacfz posiada podstawowe umiejętności w zakresie przedmiotu w stopniu bardzo dobrym |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
GSN_10-_WEk/PD/G10_K01 Słuchacz aktywnie ,kompetentnie i odpowiedzialnie realizuje temat pracy końcowej | 2,0 | Słuchacz nie posiada podstawowych kompetencji w zakresie przedmiotu |
3,0 | Słuchacz posiada podstawowe kompetencje w zakresie przedmiotu | |
3,5 | Słuchacz posiada kompetencje w zakresie przedmiotu w stopniu więcej niż dostatecznym | |
4,0 | Słuchacz posiada kompetencje w zakresie przedmiotu w stopniu dobrym | |
4,5 | Słuchacz posiada kompetencje w zakresie przedmiotu w stopniu więcej niz dobrym | |
5,0 | Słuchacz posiada kompetencje w zakresie przedmiotu w stopniu bardzo dobrym |
Literatura podstawowa
- Kuzik M., Jak pisać, PWN, Warszawa, 2008
- Stachak S., Wstęp do metodologii nauk ekonomicznych, Książka i wiedza, Warszawa, 2008