Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | E_1A_D8/9_U01 | Umiejętność zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań, czyli np. koncepcji ECR. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | E_1A_U10 | Wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozstrzygania dylematów pojawiających się w pracy zawodowej |
---|
E_1A_U20 | Posiada umiejętność raportowania zamierzeń i efektów zrealizowanych działań |
E_1A_U01 | Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę naukową do interpretacji zjawisk społeczno-gospodarczych |
E_1A_U02 | Potrafi zastosować podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych |
E_1A_U03 | Umie organizować pracę własną i zespołu |
E_1A_U07 | Rozwiązuje problemy makro-i mikroekonomiczne z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi analitycznych, w tym nowoczesnych technologii informatycznych |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S1A_U01 | potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
S1A_U02 | potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U03 | potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U04 | potrafi prognozować procesy i zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) z wykorzystaniem standardowych metod i narzędzi w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U05 | prawidłowo posługuje się systemami normatywnymi oraz wybranymi normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, moralnymi) w celu rozwiązania konkretnego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U06 | wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozstrzygania dylematów pojawiających się w pracy zawodowej |
S1A_U07 | analizuje proponowane rozwiązania konkretnych problemów i proponuje, w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia |
S1A_U08 | posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych |
S1A_U09 | posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
S1A_U10 | posiada umiejętność przygotowywania wystąpień ustnych, w języku polskim i języku obcym, w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
Cel przedmiotu | C-2 | Umiejętność tworzenia modeli służących efektywnemu rozdysponowaniu produktów. |
---|
Treści programowe | T-K-1 | Logistyczne kanały dystrybucji |
---|
T-K-3 | Metody prognozowania popytu rynku zewnętrznego |
T-K-2 | Logistyczna obsługa odbiorcy |
T-K-4 | Systemy wspierania logistyki dystrybucji
Elementy handlu elektronicznego w logistyce dystrybucji |
T-K-5 | Strategia Efektywnej obsługi konsumenta (ECR) |
Metody nauczania | M-2 | Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków) |
---|
M-3 | Metody praktyczne (ćwiczenia przedmiotowe) |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Praca zaliczeniowa składająca się z części praktycznej – zadania. |
---|
S-3 | Ocena formująca: Ocena aktywności uczestnictwa studentów w zajęciach. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Nie posiada podstawowych umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań |
3,0 | Posiada podstawowe umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań |
3,5 | Posiada większość umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań wypracowanych na zajęciach |
4,0 | Posiada wszystkie umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań wypracowane na zajęciach |
4,5 | Posiada wszystkie umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań wypracowane na zajęciach oraz dodatkowe umiejętności nabyte we własnym zakresie na bazie literatury dodatkowej |
5,0 | Doskonale opanował wszystkie umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań, umiejętności opiera na szerokiej wiedzy teoretycznej wykraczającej poza zagadnienia przedstawione na zajęciach |