Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | Nano_2A_A06_K01 | Aktywna postawa do poszerzania swojej wiedzy i umiejętności w zakresie opracowania i prezentowania wyników badań z dziedziny nanotechnologia |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Nano_2A_K01 | potrafi samodzielnie uzupełniać i poszerzać swoją wiedzę o zagadnienia związane z nanotechnologią, nanomateriałami i nanobiomateriałów a także o problemy wchodzące w skład innych specjalności inżynierskich i pozainżynierskich, potrafi przeprowadzać i organizować seminaria i szkolenia, wskazywać innym wiarygodne źródła informacji fachowych |
---|
Nano_2A_K02 | zna wpływ wdrażania poznanych technik i technologii na środowisko naturalne, zdrowie pracowników, użytkowników i osób postronnych oraz konsekwencje prawne tego wpływu, potrafi stosować w praktyce idee zrównoważonego rozwoju |
Nano_2A_K03 | potrafi pracować w zespołach badawczych i produkcyjnych, a w razie potrzeby przyjmować pozycję lidera, umie oszacować czas potrzebny na realizację zleconego zadania; potrafi opracować i zrealizować harmonogram prac zapewniający dotrzymanie terminów |
Nano_2A_K04 | ma świadomość społecznego znaczenia wiedzy społeczeństwa w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych, przedstawia różne aspekty ich stosowania a ze szczególnym uwzględnieniem nanotechnologii i jej osiągnięć, potrafi prezentować dany problem z uwzględnieniem różnych punktów widzenia |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
---|
T2A_K02 | ma świadomość ważności i zrozumienie pozatechnicznych aspektów i skutków działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
T2A_K03 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
T2A_K04 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
T2A_K05 | prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu |
T2A_K06 | potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny i przedsiębiorczy |
T2A_K07 | ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektów działalności inżynierskiej; podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opnie w sposób powszechnie zrozumiały, z uzasadnieniem różnych punktów widzenia |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_K01 | ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
---|
InzA2_K02 | potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studenta z zasadami opracowania wyników pracy naukowej i jej prezentacjij |
---|
Treści programowe | T-A-2 | Układ pracy badawczej - tytuł, streszczenie, słowa kluczowe, spis treści, wykaz skrótów |
---|
T-A-3 | Wstęp - przegląd piśmiennictwa |
T-A-6 | Wyniki i ich omówienie |
T-A-7 | Dyskusja i wnioski |
T-A-5 | Cel badań, materiały i metody, opracowanie statystyczne |
T-A-4 | Założenia metodologiczne pracy |
T-A-8 | Spis piśmiennictwa, spis tabel i rysunków, aneks, podziękowania |
T-A-1 | Zasady i wskazówki przydatne w przygotowaniu pracy naukowej |
T-A-9 | Przygotowanie prezentacji, organizacja slajdu, dobór tła. liternictwo, tekst na slajdach, ryciny i podpisy, tabele, animacje multimedia i dżwięk |
Metody nauczania | M-1 | Multimedialna prezentacja |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena aktywności w zajęciach audytoryjnych |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie z ćwiczeń audytoryjnych |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | w co najmniej 51% wykazuje aktywwną postawę do poszerzanai swojej wiedzy i umiejetności w zakresie opracowania i prezentowania wyników badań |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |