Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | E_1A_O9_U01 | W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie analizować jakie kluczowe czynniki decydują o metodach i technikach zarządzania |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | E_1A_U15 | Włada słownictwem specjalistycznym w języku obcym z zakresu ekonomii zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
---|
E_1A_U19 | Interpretuje wybrane problemy współczesnej gospodarki w świetle dorobku i poglądów autorytetów ekonomii |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S1A_U01 | potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
S1A_U02 | potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U09 | posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
S1A_U10 | posiada umiejętność przygotowywania wystąpień ustnych, w języku polskim i języku obcym, w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
S1A_U11 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
Cel przedmiotu | C-1 | Pozyskanie wiedzy w aspekcie teoretycznego kształtowania się koncepcji strategicznego zarządzania |
---|
Treści programowe | T-W-2 | Wizja przedsiębiorstwa a organizacja pracy. |
---|
T-W-3 | Model biznesu. |
T-W-5 | Zasada własnej wizji. Zasada przewodnictwa. |
T-W-4 | Nawyki skutecznego działania – perspektywa indywidualna. |
T-W-6 | Istota zarządzania pracą kierowniczą. |
T-W-7 | Wizja przedsiębiorstwa a organizacja pracy. |
T-W-1 | Istota zarządzania pracą kierowniczą. |
Metody nauczania | M-3 | Ćwiczenia przedmiotowe |
---|
M-2 | Wykład konwersatoryjny |
M-1 | Wykład informacyjny |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Egzamin |
---|
S-1 | Ocena formująca: Prace zespołowe do oddania |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie umie analizować czynników wpływających na zarządzanie ludźmi w organizacji |
3,0 | Student potrafi w sposób ogólny ocenić stan organizacji w zakresie zarządzania ludźmi |
3,5 | Student umie ocenić stan organizacji i sformułować rozwiązanie w zakresie strategii zarządzania ludźmi |
4,0 | Student umie ocenić stan organizacji i sformułować rozwiązanie
mając na uwadze najważniejsze czynniki wpływające na zarządzanie ludźmi w organizacji |
4,5 | Student umie dokona oceny organizacji i sformułować rozwiązanie
adekwatne do problemu oraz potrafi dobrać metody ich identyfikacji w zakresie zarządzania ludźmi |
5,0 | Student umie dokona oceny organizacji i sformułować rozwiązanie
adekwatne do problemu oraz potrafi dobrać metody zarządzania ludźmi ich identyfikacji oceniając jednocześnie potencjalne scenariusze organizacji w
przyszłości |