Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | ZO_1A_ZOK-S-O9.4_U01 | Potrafi wyeliminować czynniki wpływające na występowanie chorób u koni |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | ZO_1A_U10 | Potrafi wykorzystać odpowiednie metody i narzędzia do rozwiązywania problemów w zakresie produkcji żywności, zdrowia zwierząt i ludzi. Umie zaprezentować podstawy produkcji żywności funkcjonalnej i wygodnej; rozumie zasady prawidłowego żywienia ludzi i zwierząt, posługuje się zasadami prawidłowego żywienia oraz zdrowego trybu życia. |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R1A_U06 | posiada zdolność podejmowania standardowych działań, z wykorzystaniem odpowiednich metod, technik, technologii, narzędzi i materiałów, rozwiązujących problemy w zakresie produkcji żywności, zdrowia zwierząt, stanu środowiska naturalnego i zasobów naturalnych oraz technicznych zadań inżynierskich zgodnych ze studiowanym kierunku studiów |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
---|
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
Cel przedmiotu | C-1 | Poznanie czynników wpływających na występowanie chorób u koni oraz sposobów ich ograniczania |
---|
Treści programowe | T-W-1 | Ocena stanu zdrowia koni. Podstawowe oznaki zdrowia i ogólne oznaki choroby. |
---|
T-W-2 | Wartości referencyjne podstawowych wskaźników morfologicznych i biochemicznych u koni. |
T-W-6 | Przepisy weterynaryjne dotyczące importu i eksportu koni w UE. Badania obowiązkowe. Handel końmi w krajach wspólnoty |
T-W-7 | Transport koni. Przepisy prawne w UE. |
T-W-3 | Czynniki wpływające na podatność koni na choroby. Zasady prewencji w stajniach. Środowiskowe aspekty ochrony zdrowia koni |
T-W-5 | Budynki inwentarskie przeznaczone dla koni (konstrukcja budynku, wentylacja, wyposażenie). Unijne standardy dotyczące budowy stajni. Projekty stajni. |
T-W-8 | Nowoczesne metody rehabilitacji i pielęgnacji koni. |
T-W-4 | Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach u koni |
Metody nauczania | M-1 | Wykład informacyjny prezentujący zagadnienia |
---|
M-2 | Prezentacje multimedialne przy wykorzystaniu komputera i projektora |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: sprawdzian pisemny |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student:
-nie potrafi zidentyfikować i poradzić sobie samodzielnie z trudnościami mogącymi pojawić się na każdym z etapów tworzenia pracy promocyjnej, nie operuje wiedzą kontekstową. |
3,0 | Student:
- potrafi zidentyfikować i poradzić sobie, z wydatną pomocą nauczyciela, z wybranymi trudnościami związanymi z procesem przygotowania zleconej pracy. |
3,5 | Student:
- potrafi zidentyfikować i poradzić sobie, z nieznaczną pomocą nauczyciela, z wybranymi trudnościami związanymi z procesem przygotowania zleconej pracy. |
4,0 | Student:
- potrafi identyfikować i samodzielnie radzić sobie z podstawowymi trudnościami związanymi z procesem preparacji pracy promocyjnej. |
4,5 | Student:
- potrafi samodzielnie zidentyfikować i radzić sobie z podstawowymi trudnościami związanymi z procesem preparacji własnego przedsięwzięcia badawczego. |
5,0 | Student:
- samodzielnie identyfikuje i rozwiązuje trudności związane z procesem preparacji własnego przedsięwzięcia badawczego. |