Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa - Technika rolnicza i leśna (N2)
specjalność: technika w rolnictwie, leśnictwie i ochronie środowiska
Sylabus przedmiotu Modelowanie konstrukcji 3D:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Technika rolnicza i leśna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | nauk rolniczych, leśnych i weterynaryjnych, studiów inżynierskich | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Modelowanie konstrukcji 3D | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Odnawialnych Źródeł Energii | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Adam Koniuszy <Adam.Koniuszy@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | podstawy obsługi programu AutoCad |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | umiejętność wykonania modeli graficznych konstrukcji |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Lokalizacja obiektów w przestrzennych układach współrzędnych | 4 |
T-L-2 | Modele krawędziowe powierzchniowe i bryłowe | 8 |
T-L-3 | Modyfikacja i analiza właściwości obiektów | 4 |
T-L-4 | Przygotowanie i wykonanie wydruku rysunku | 2 |
18 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | uczestnictwo w zajęciach | 18 |
A-L-2 | przygotowanie do zajęć | 42 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | ćwiczenia laboratoryjne |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: ocena na podstawie obserwacji pracy w grupie |
S-2 | Ocena podsumowująca: ocena na podstawie wykonania projektu |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TRL_2A_C03_W01 ma wiedzę w zakresie komputerowego zapisu konstrukcji 3D | TRL_2A_W20 | R2A_W05 | InzA2_W02 | C-1 | T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TRL_2A_C03_U01 potrafi wykonać graficzny model przestrzenny obiektu | TRL_2A_U21 | R2A_U02, R2A_U03, R2A_U04 | InzA2_U06, InzA2_U07, InzA2_U08 | C-1 | T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TRL_2A_C03_K01 ma świadomość stosowania nowych technik w projektowaniu | TRL_2A_K04 | R2A_K03, R2A_K04, R2A_K05, R2A_K06 | InzA2_K01 | C-1 | T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4 | M-1 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TRL_2A_C03_W01 ma wiedzę w zakresie komputerowego zapisu konstrukcji 3D | 2,0 | nie ma wiedzy w zakresie komputerowego zapisu konstrukcji 3D |
3,0 | ma ograniczoną wiedzę w zakresie komputerowego zapisu konstrukcji 3D | |
3,5 | ma podstawową wiedzę w zakresie komputerowego zapisu konstrukcji 3D | |
4,0 | ma dobrą wiedzę w zakresie komputerowego zapisu konstrukcji 3D | |
4,5 | ma rozwiniętą wiedzę w zakresie komputerowego zapisu konstrukcji 3D | |
5,0 | ma znakomitą wiedzę w zakresie komputerowego zapisu konstrukcji 3D |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TRL_2A_C03_U01 potrafi wykonać graficzny model przestrzenny obiektu | 2,0 | nie potrafi wykonać graficznego modelu obiektu |
3,0 | potrafi wykonać tylko podstawowe części graficznego modelu obiektu | |
3,5 | potrafi wykonać graficzny model przestrzenny podstawowego obiektu | |
4,0 | potrafi wykonać graficzny model przestrzenny obiektu z drobnymi błędami | |
4,5 | potrafi wykonać graficzny model przestrzenny złożonego obiektu z drobnymi błędami | |
5,0 | bezbłędnie potrafi wykonać graficzny model przestrzenny złożonego obiektu |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TRL_2A_C03_K01 ma świadomość stosowania nowych technik w projektowaniu | 2,0 | nie ma świadomości stosowania nowych technik w projektowaniu |
3,0 | ma znikomą świadomość stosowania nowych technik w projektowaniu | |
3,5 | ma częściową świadomość stosowania nowych technik w projektowaniu | |
4,0 | ma dobrą świadomość stosowania nowych technik w projektowaniu | |
4,5 | ma świadomość stosowania nowych technik w projektowaniu | |
5,0 | ma doskonałą świadomość stosowania nowych technik w projektowaniu |
Literatura podstawowa
- AutoCAD LT 2012 Podręcznik użytkownika, http://exchange.autodesk.com/autocad/sites/default/files/autocadLT_pdf_users-guide_plk.pdf, 2012