Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | AK_2A_O04.2_K01 | W wyniku przeprowadzonych zajęć student nabywa świadomość ważności dokształcania i samodoskonalenia w zakresie nowych technologii w architekturze krajobrazu oraz rozumie potrzebe uczenia się przez całe zycie w celu doskonalenia umiejętności uzyskanych w trakcie studiów, potrafi inspirowac i organizować proces uczenia się innych osób oraz przekazywac wiedzę dotyczaca architektury krajobrazu społeczeństwu. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AK_2A_K01 | ma świadomość ważności dokształcania i samodoskonalenia w zakresie nowych technologii w architekturze krajobrazu oraz rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie w celu doskonalenia umiejętności uzyskanych w trakcie studiów, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób oraz przekazywać wiedzę dotyczącą architektury krajobrazu społeczeństwu |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | A2_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych |
---|
A2_K05 | posiada popartą doświadczeniem pewność w komunikowaniu się i umiejętność życia w społeczeństwie, przejawiające się przez: inicjowanie i pracę z innymi osobami w ramach wspólnych projektów i działań; przewodniczenie działaniom, pracę zespołową, prowadzenie negocjacji i właściwą organizację działań; integrację z innymi osobami w ramach różnych przedsięwzięć kulturalnych; prezentowanie skomplikowanych zadań w przystępnej formie |
R2A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
R2A_K07 | ma świadomość potrzeby ukierunkowanego dokształcania i samodoskonalenia w zakresie wykonywanego zawodu |
T2A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
T2A_K07 | ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektów działalności inżynierskiej; podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opnie w sposób powszechnie zrozumiały, z uzasadnieniem różnych punktów widzenia |
Cel przedmiotu | C-1 | Urbanistyka,architektura i architektura krajobrazu na tle przemian kulturowych, warunków geograficznych,społeczno-gospodarczych i politycznych.Estetyka kształtowania przestrzeni. |
---|
Treści programowe | T-W-1 | Wieloznacznośc pojecia krajobrazu - definicje |
---|
T-W-2 | Podstawowe rodzaje i typy krajobrazu ze wzgledu na cechy plastyczne i stopień urbanizacji |
T-W-3 | Główne elementy kompozycji: krajobraz naturalny, krajobraz kulturowy |
T-W-4 | Omówienie klasycznych i współczesnych zasad dobrej kompozycji |
T-W-5 | Podstawowe środki działania formalnego w krajobrazie: kształt terenu i jego pokrycie |
T-W-6 | Podstawowe środki działania formalnego w krajobrazie: elementy przestrzenne. |
T-W-7 | Znaczenie struktury i faktury tworzywa. |
T-W-8 | Psychiczne właściwości odczuwania przestrzeni |
T-W-9 | Oglad i emocjonalna ocena krajobrazu |
T-W-10 | Podstawowe typy współczesnego krajobrazu kulturowego |
Metody nauczania | M-1 | Metoda podajaca/wykład informacyjny |
---|
M-2 | Metoda problemowa/wykład problemowy |
M-3 | Analiza przypadku |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: F kolokwim przejsciowe/zaliczajace/ |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Nie zna zagadnienia. |
3,0 | Zna zagadnienie. |
3,5 | Ma pojęcie o zagadnieniu, orientuje sie w temacie. |
4,0 | Ma pojęcie o zagadnieniu, dyskutuje na temat. |
4,5 | Ma pojęcie o zagadnieniu, dyskutuje, dostrzega własne błędy. |
5,0 | Ma pojęcie o zagadnieniu, dyskutuje, dostrzega własne błędy, wyciąga wnioski. |