Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | ENE_1A_C38_U01 | Student umie ocenić warunki eksploatacji podstawowych urządzeń energetycznych |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | ENE_1A_U09 | Umie analizować schematy cieplne i charakterystyczne parametry pracy urządzeń i systemów energetycznych |
---|
ENE_1A_U13 | Umie ocenić wpływ eksploatacji urządzenia, systemu energetycznego na środowisko |
ENE_1A_U18 | Umie analizować wpływ wybranych parametrów procesu na jego wydajność i efektywność energetyczną |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
T1A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
T1A_U12 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studentów z eksploatacją podstawowych urządzeń i systemów energetycznych |
---|
Treści programowe | T-W-1 | Wprowadzenie |
---|
Metody nauczania | M-1 | Wykład informacyjny |
---|
M-2 | Opis |
M-3 | Objaśnianie i wyjaśnianie |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie wykładu: sprawdzian kontrolny. System punktowy oceny sprawdzianu |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Opanowanie materiału w zakresie poniżej 60% punktów możliwych do zdobycia |
3,0 | Opanowanie materiału w zakresie 60-68% punktów możliwych do zdobycia. Student umie jak warunki eksploatacji wplywają na pracę urządzenia energetycznego |
3,5 | Opanowanie materiału w zakresie 69-76% punktów możliwych do zdobycia |
4,0 | Opanowanie materiału w zakresie 77-84% punktów możliwych do zdobycia |
4,5 | Opanowanie materiału w zakresie 85-92% punktów możliwych do zdobycia |
5,0 | Opanowanie materiału w zakresie 93-100% punktów możliwych do zdobycia |