Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | ZIP_1A_O4/08_U01 | Umiejętności podstawowego planowania i zarządzania projektem |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | ZIP_1A_U26 | ma umiejętności w zakresie rozumienia podstawowych procesów ekonomicznych i zasad sterowania nimi |
---|
ZIP_1A_U07 | ma umiejętności w zakresie uwzględniania zasad zarządzania w różnych formach aktywności zawodowej |
ZIP_1A_U27 | ma umiejętności w zakresie zarządzania personelem oraz koordynowania pracami zespołów pracowniczych |
ZIP_1A_U08 | ma umiejętności w zakresie prowadzenia działań projakościowych w wybranym obszarze produkcji |
ZIP_1A_U11 | potrafi stosować podstawowe zasady z zakresu finansów i rachunkowości w celu prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstw |
ZIP_1A_U16 | ma umiejętności w zakresie komunikowania się z otoczeniem oraz potrafi pozyskiwać informacje z róźnych źródeł, itegrować je, interpretować, wyciągać wnioski a także formułować i uzasadniać opinie |
ZIP_1A_U17 | ma umiejętności w zakresie przeprowadzenia analizy problemów mających bezpośrednie odniesienie do zdobytej wiedzy |
ZIP_1A_U18 | potrafi planować, przeprowadzać eksperymenty (w tym pomiary i symulacja komputerowa), interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski z eksperymentów |
ZIP_1A_U19 | potrafi zidentyfikować i rozwiązać podstawowy problem techniczny, technologiczny lub organizacyjny związany z procesem produkcji |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach |
---|
T1A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
T1A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
T1A_U12 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
Cel przedmiotu | C-1 | Problematyka wdrożeń systemow informatycznych dot. zarówno spraw technicznych, zarządczych jak i organizacyjnych. |
---|
Treści programowe | T-L-1 | Ćwiczenia laboratoryjne odpowiadające kolejnym tematom wykładów |
---|
Metody nauczania | M-1 | Ćwiczenia z oprogramowaniem specjalistycznym lub ćwiczenia w grupach |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ćwiczenia laboratoryjne stanowiące bazę do utworzenia dokumentu finalnego, będącego planem realizacji wybranego projektu wdrożeniowego. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Posiada umiejętności poniżej poziomu wymaganego na ocenę 3.0 |
3,0 | Posiada umiejętność określenia potrzeb i celów wdrożenia |
3,5 | Posiada umiejętność okreśnia potrzeb wdrażanego systemu |
4,0 | Posiada umiejętność zaplanowania zdań dla całego projektu |
4,5 | Posiada umiejętność przygotowania dokumentacji wdrożeniowej |
5,0 | Posiada umiejętność zaplanowania indywidualnych prac dla zespołu wdrożeniowego |