Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IC_1A_C/05/02_U01 | Potrafi zaplanować działania wdrożeniowe, udokumentować je, przydzielić zadania członkom zespołu oraz zaplanować czynności niezbędne do utrzymania systemu i możliwość przyszłych usprawnień w czesie pielęgnacji systeu. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IC_1A_U03 | Opracowywania dokumentacji związanej z procesem projektowania, wdrażania, integrowania i testowania systemów informatycznych |
---|
IC_1A_U11 | Potrafi aktywnie uczestniczyć w pracach projektowych zespołowych i indywidualnych |
IC_1A_U19 | Potrafi wykorzystać w przedsięwzięciach informatycznych metody analityczne, symulacyjne i eksperymentalne |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach |
---|
T1A_U03 | potrafi przygotować w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dobrze udokumentowane opracowanie problemów z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
T1A_U12 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
---|
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Przygotowanie studenta do wyboru systemu informatycznego dla organizacji, obejmującego analizę potrzeb organizacji, oferty rynkowej, wybór rozwiązania IT, kontraktowanie oraz zaplanowanie prac wdrożeniowych. |
---|
Treści programowe | T-L-5 | Pielęgnacja systemów informatycznych |
---|
T-L-4 | Kontrola projektów wdrożeniowych |
T-L-6 | Zaliczenie laboratorium |
T-L-3 | Narzędzia wspierające wdrażanie |
T-L-2 | Analiza przykładowych wdrożeń – studium przypadku |
T-L-1 | Testowanie przykładowego oprogramowania |
Metody nauczania | M-2 | Ćwiczenia laboratoryjne |
---|
M-3 | Metoda projektów |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena pracy w trakcie laboratoriów |
---|
S-3 | Ocena podsumowująca: Ocena umiejętności poprzez zadania zaliczeniowe |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Poniżej umiejętności wymaganych na 3.0 |
3,0 | Umie w podstawowym stopniu zaplanować działania wdrożeniowe |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |