Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | AR_1A_C21_K01 | prezentowane podczas zajęć wystąpienia wskazują, że podczas wykonywania pracy student uzyskuje niewiele dodatkowej wiedzy i umiejętności wykraczających po za zdobyte w trakcie zajęć programowych, potrafi wyszukać w dostępnych źródłach niewiele informacji na temat wykonywanej pracy dyplomowej i ogranicza się głównie do informacji przekazanych mu przez opiekuna pracy, redaguje tekst swojej pracy dyplomowej w sposób niezbyt czytelny używając nieodpowiedniego języka, student wykazuje minimalną aktywność podczas dyskusji nad pracami innych członków grupy seminaryjnej |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AR_1A_K01 | Rozumie potrzebę i zna możliwości ciągłego dokształcania się – podnoszenia kompetencji zawodowych, osobistych i społecznych. |
---|
AR_1A_K02 | Ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżyniera automatyka, w tym jej wpływ na środowisko i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje. |
AR_1A_K03 | Ma świadomość ważności zachowania w sposób profesjonalny, przestrzegania etyki zawodowej i poszanowania różnorodności poglądów i kultur. |
AR_1A_K04 | Ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną oraz gotowość podporządkowania się zasadom pracy w zespole i ponoszenia odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadania. |
AR_1A_K06 | Ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu – m. in. poprzez środki masowego przekazu – informacji i opinii dotyczących osiągnięć automatyki i robotyki i innych aspektów działalności inżyniera, podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opinie w sposób powszechnie zrozumiały. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
---|
T1A_K02 | ma świadomość ważności i zrozumienie pozatechnicznych aspektów i skutków działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
T1A_K03 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
T1A_K04 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
T1A_K05 | prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu |
T1A_K07 | ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektów działalności inżynierskiej; podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opinie w sposób powszechnie zrozumiały |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_K01 | ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
---|
Cel przedmiotu | C-2 | Student potrafi przygotować i przedstawić krótkie wystąpienie omawiające zagadnienia związane ze studiowanym kierunkiem |
---|
Treści programowe | T-S-1 | Dyskusja w grupie seminaryjnej nad zaprezentowanymi przez jej członków tematami, celami założeniami i przyjęta metodologią realizacji prac dyplomowych |
---|
Metody nauczania | M-1 | Wykład informacyjny |
---|
M-2 | Wykład problemowy |
M-3 | Dyskusja dydaktyczna |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena formująca wystawiana na podstawie przygotowanych prezentacji multimedialnych na temat wykonywanej pracy dyplomowej |
---|
S-2 | Ocena formująca: Ocena formująca na podstawie aktywności w dyskusjach prowadzonych w grupie seminaryjnej podczas zajęć seminaryjnych |
S-3 | Ocena podsumowująca: Ocena podsumowująca wystawiana na podstawie ocen cząstkowych wystawianych podczas zajęć |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | prezentowane podczas zajęć wystąpienia wskazują, że podczas wykonywania pracy student uzyskuje niewiele dodatkowej wiedzy i umiejętności wykraczających po za zdobyte w trakcie zajęć programowych, potrafi wyszukać w dostępnych źródłach niewiele informacji na temat wykonywanej pracy dyplomowej i ogranicza się głównie do informacji przekazanych mu przez opiekuna pracy, redaguje tekst swojej pracy dyplomowej w sposób niezbyt czytelny używając nieodpowiedniego języka, student wykazuje minimalną aktywność podczas dyskusji nad pracami innych członków grupy seminaryjnej |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |