Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | E_2A_D4/1_U01 | Posiada umiejętność samodzielnego przygotowania folderu promocyjnego na usługi turystyczne w gminie oraz posiada umiejętność rozróżniania usług w obiektach hotelarskich, sanatoryjnych, uzdrowiskowych, turystyki komerycjnej i agroturystyki. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | E_2A_U03 | Umie organizować pracę własną i zespołu, dostrzegać problemy i je rozwiązywać |
---|
E_2A_U04 | Potrafi zastosować narzędzia i metody pomiaru zjawisk rynkowych |
E_2A_U01 | Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę naukową do interpretacji i wyjaśniania zjawisk społeczno-gospodarczych oraz wzajemnych relacji między nimi |
E_2A_U13 | Posiada pogłębioną umiejętność przygotowania różnych prac pisemnych w języku polskim i obcym, uznawanym za język komunikacji międzynarodowej, z zakresu ekonomii lub w obszarze leżącym na pograniczu różnych dyscyplin naukowych |
E_2A_U16 | Potrafi śledzić i analizować trendy w gospodarce, w tym oceniać efekty rozwoju zrównoważonego na poziomie globalnym, regionalnym i lokalnym |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S2A_U01 | potrafi prawidłowo interpretować i wyjaśniać zjawiska społeczne oraz wzajemne relacje między zjawiskami społecznymi |
---|
S2A_U02 | potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do opisu i analizowania przyczyn i przebiegu procesów i zjawisk społecznych oraz potrafi formułować własne opinie i dobierać krytycznie dane i metody analiz |
S2A_U03 | potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg procesów i zjawisk społecznych, formułować własne opinie na ten temat oraz stawiać proste hipotezy badawcze i je weryfikować |
S2A_U04 | potrafi prognozować i modelować złożone procesy społeczne obejmujące zjawiska z różnych obszarów życia społecznego z wykorzystaniem zaawansowanych metod i narzędzi w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S2A_U05 | sprawnie posługuje się systemami normatywnymi, normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, etycznymi) albo potrafi posługiwać się nimi w celu rozwiązywania konkretnych problemów, ma rozszerzoną umiejętność w odniesieniu do wybranej kategorii więzi społecznych lub wybranego rodzaju norm |
S2A_U06 | posiada umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w różnych zakresach i formach, rozszerzoną o krytyczną analizę skuteczności i przydatności stosowanej wiedzy |
S2A_U07 | posiada umiejętność samodzielnego proponowania rozwiązań konkretnego problemu i przeprowadzenia procedury podjęcia rozstrzygnięć, w tym zakresie |
S2A_U08 | posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych, rozszerzoną o umiejętność pogłębionej teoretycznie oceny tych zjawisk w wybranych obszarach, z zastosowaniem metody badawczej |
S2A_U09 | posiada pogłębioną umiejętność przygotowania różnych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów lub w obszarze leżącym na pograniczu różnych dyscyplin naukowych |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapozananie studentów z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi funkcjonowania bazy noclegowej i gastronomicznej sektora turystyki |
---|
Treści programowe | T-K-1 | Badanie rynku turystycznego. |
---|
T-W-2 | Charakterystyka wybranych usług turystycznych. Segmentacja rynku usług turystycznych. |
T-W-4 | Prawne aspekty działalności turystycznej. |
T-K-6 | Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i innych krajach UE. |
T-W-5 | Konkurencja na rynku usług turystycznych. |
T-W-3 | Organizacje i instytucje działające na rzecz turystyki. System informacji turystycznej. |
T-W-6 | Sektor turystyki w gospodarce narodowej. |
Metody nauczania | M-1 | Wykład z prezentacjami multimedialnymi |
---|
Sposób oceny | S-2 | Ocena formująca: Ocena folderu przygotowanego przez każdego studenta |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Nie zna podstawowych pojęć z zakresu promocji i reklamy |
3,0 | w zakresie dostatecznym opanował podstawowy materiał programowy |
3,5 | Student:
- opanował podstawowy materiał programowy,
- w zakresie rozumienia wiedzy opanował podstawowy zakres materiału,
- w zakresie opanowania wiedzy przyswoił zasadnicze treści programowe,
- w zakresie stosunku do wieddzy średnio zainteresowany
- w zakresie wyrażania wiedzy popełnia wiele drobnych błędów w treści i języku. |
4,0 | - w zakresie wiedzy opanował cały materiał programowy
- w zakresie rozumienia wiedzy opanował niemal poprawnie całość zakresu materiału
- w zakresie opanowania wiedzy przyswoił zasadnicze treści programowe
- w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje zainteresowanie
- w zakresie wyrażania wiedzy popełnia nieznaczne uchybieniaw treści i języku |
4,5 | - - w zakresie wiedzy opanował cały materiał programowy
- w zakresie rozumienia wiedzy opanował całość zakresu materiału
- w zakresie opanowania wiedzy przyswoił całość treści programowych
- w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje duże zainteresowanie
- wykazuje wiedzę bez trudności |
5,0 | - w zakresie wiedzy opanował cały materiał programowy a nawet go przekracza
- w zakresie rozumienia wiedzy opanował poprawnie całość zakresu materiału
- w zakresie opanowania wiedzy przyswoił treści programowe
- w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje ciekawość poznawczą
- w zakresie wyrażania wiedzy - dokonuje tego bez trudności, a tezy są prawidłowe i pewne |