Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Ekonomia (N1)
specjalność: Logistyka w przedsiębiorstwie produkcyjnym

Sylabus przedmiotu Prawo budowlane:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Ekonomia
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta licencjat
Obszary studiów nauk społecznych
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Prawo budowlane
Specjalność Pośrednictwo i zarządzanie nieruchomosciami
Jednostka prowadząca Katedra Nieruchomości, Agrobiznesu i Ekonomii Środowiska
Nauczyciel odpowiedzialny Bartosz Dąbrowski <Bartosz.Dabrowski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Zbigniew Olech <Zbigniew.Olech@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 1,0 ECTS (formy) 1,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW4 9 1,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Student powinien posiadać wiedzę w zakresie podstawowych pojęć i instytucji prawnych

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Poznanie i zrozumienie podstawowych pojęć z zakresu prawa budowlanego
C-2Poznanie i zrozumienie zasad postępowania administracyjnego w zakresie związanym w procesie inwestycyjnym i budowlanym
C-3Zrozumienie zasad zastosowania prawa budowlanego w praktyce
C-4Opanowanie umiejętności formułowania podstawowych umów, pism i wniosków w procesie inwestycyjnym

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-1Wybrane elementy prawa administracyjnego w procesie inwestycji budowlanych1
T-W-2Plan zagospodarowania przestrzennego1
T-W-3Decyzje i pozwolenia w procesie inwestycyjno - budowlanym1
T-W-4Definicje i pojęcia w prawie budowlanym1
T-W-5Obowiązki stron w procesie inwestycyjnym2
T-W-6Gwarancja zapłaty za roboty budowlane2
T-W-7Treść umowy o roboty budowlane1
9

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1udział w wykładach9
A-W-2przygotowanie referatów15
A-W-3analiza aktów prawnych, materiałów, praca własna6
30

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1wykład z prezentacją
M-2konwersatorium
M-3dyskusja
M-4Prezentacje studentów

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Ocena kompetencji i współdziałania
S-2Ocena formująca: Ocena umiejętności samodzielnego zdobywania wiedzy
S-3Ocena formująca: Ocena z zaliczenia - test zaliczeniowy z pytaniami otwartymi

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_D10/3_W01
Efektem jest opanowanie wiedzy w zakresie podstawowych pojęć i instytucji procesu budowlanego i inwestycyjnego. Student powinien umieć nazwać i scharakteryzować etapy, instytucje i podmiotu procesu inwestycyjnego.
E_1A_W01, E_1A_W02, E_1A_W06, E_1A_W10S1A_W01, S1A_W02, S1A_W03, S1A_W05, S1A_W06, S1A_W08C-1, C-2, C-3, C-4T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7M-2, M-3, M-4S-1, S-2, S-3

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_D10/3_U01
Student powinien umieć planować proces inwestycyjny zgodnie z obowiązującymi przepisami. W tym zakresie powinien umieć analizować ryzyka i dobierać odpowiednie środki zaradcze.
E_1A_U01, E_1A_U02, E_1A_U03, E_1A_U04S1A_U01, S1A_U02, S1A_U05, S1A_U06, S1A_U08C-1, C-2, C-3, C-4T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7M-1, M-2, M-3S-1, S-2, S-3
E_1A_D10/3_U02
Potrafi zastoswać wiedze teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zajwisk społeczno-gpospodarczych
E_1A_U02, E_1A_U01, E_1A_U03, E_1A_U04, E_1A_U05S1A_U01, S1A_U02, S1A_U05, S1A_U06, S1A_U08C-1T-W-3, T-W-1, T-W-7, T-W-6, T-W-4, T-W-5, T-W-2M-4, M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_D10/3_K01
Dla skutecznej implementacji zagadnień teoretycznych konieczne jest otwarte i komunikatywne podejście do zagadnień. Wymagana jest spostrzegawczość i świadomość konsekwencji określonych działań.
E_1A_K04, E_1A_K05, E_1A_K06S1A_K04, S1A_K05, S1A_K07C-1, C-2, C-3, C-4T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7M-1, M-2, M-3, M-4S-1, S-2, S-3

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
E_1A_D10/3_W01
Efektem jest opanowanie wiedzy w zakresie podstawowych pojęć i instytucji procesu budowlanego i inwestycyjnego. Student powinien umieć nazwać i scharakteryzować etapy, instytucje i podmiotu procesu inwestycyjnego.
2,0Student nie posiada wiedzy z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego
3,0Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego
3,5Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego w stopniu wiecej niz dostatecznym
4,0Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego w stopniu dobrym
4,5Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego w stopniu wiecej niz dobrym
5,0Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego w stopniu bardzo dobrym

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
E_1A_D10/3_U01
Student powinien umieć planować proces inwestycyjny zgodnie z obowiązującymi przepisami. W tym zakresie powinien umieć analizować ryzyka i dobierać odpowiednie środki zaradcze.
2,0Student nie potrafi planować procesu inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3,0Student potrafi w stopniu dostatecznym planować proces inwestycyjny zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3,5Student potrafi w stopniu wyższym niż dostateczny planować proces inwestycyjny zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4,0Student potrafi w stopniu dobrym planować proces inwestycyjny zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4,5Student potrafi w stopniu wiece niż dobrym planować proces inwestycyjny zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5,0Student potrafi w stopniu bardzo dobrym planować proces inwestycyjny zgodnie z obowiązującymi przepisami.
E_1A_D10/3_U02
Potrafi zastoswać wiedze teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zajwisk społeczno-gpospodarczych
2,0
3,0Student potrafi zastosować podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społeczno - gospodarczych w stopniu dostatecznym
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
E_1A_D10/3_K01
Dla skutecznej implementacji zagadnień teoretycznych konieczne jest otwarte i komunikatywne podejście do zagadnień. Wymagana jest spostrzegawczość i świadomość konsekwencji określonych działań.
2,0Student nie jest spostrzegawczy i świadomy konsekwencji określonych działań
3,0Student jest spostrzegawczy i świadomy konsekwencji określonych działań
3,5Student jest spostrzegawczy i świadomy konsekwencji określonych działań w stopniu wiecej niz dostatecznym
4,0Student jest spostrzegawczy i świadomy konsekwencji określonych działań w stopniu dobrym
4,5Student jest spostrzegawczy i świadomy konsekwencji określonych działań w stopniu wiecej niz dobrym
5,0Student jest spostrzegawczy i świadomy konsekwencji określonych działań w stopniu bardzo dobrym

Literatura podstawowa

  1. T. Biliński, Prawo budowlane, Warszawa, www.książka.edu.pl, 2011

Literatura dodatkowa

  1. D. Okolski, Umowa o roboty budowlane, Beck, Warszawa, 2011

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Wybrane elementy prawa administracyjnego w procesie inwestycji budowlanych1
T-W-2Plan zagospodarowania przestrzennego1
T-W-3Decyzje i pozwolenia w procesie inwestycyjno - budowlanym1
T-W-4Definicje i pojęcia w prawie budowlanym1
T-W-5Obowiązki stron w procesie inwestycyjnym2
T-W-6Gwarancja zapłaty za roboty budowlane2
T-W-7Treść umowy o roboty budowlane1
9

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1udział w wykładach9
A-W-2przygotowanie referatów15
A-W-3analiza aktów prawnych, materiałów, praca własna6
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_1A_D10/3_W01Efektem jest opanowanie wiedzy w zakresie podstawowych pojęć i instytucji procesu budowlanego i inwestycyjnego. Student powinien umieć nazwać i scharakteryzować etapy, instytucje i podmiotu procesu inwestycyjnego.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_W01Ma podstawową wiedzę z zakresu ekonomii, jej miejscu w systemie nauk społecznych oraz powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi
E_1A_W02Zna podstawowe formy instytucji społecznych (publicznych, kulturowych, politycznych, prawnych, ekonomicznych) oraz ich struktury
E_1A_W06Zna metody i narzędzia pozyskiwania, przetwarzania i prezentacji danych (w tym informatyczne) dotyczące zjawisk i procesów społeczno-gospodarczych
E_1A_W10Zna podstawowe koncepcje i metody zarządzania procesami gospodarczymi i kapitałem ludzkim, rozumie powiązania między obszarami i funkcjami zarządzania w podmiotach społeczno-gospodarczych
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaS1A_W01ma podstawową wiedzę o charakterze nauk społecznych, ich miejscu w systemie nauk i relacjach do innych nauk
S1A_W02posiada podstawową wiedzę o różnych rodzajach struktur i instytucji społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, ekonomicznych), w szczególności ich istotnych elementach
S1A_W03ma podstawową wiedzę o relacjach między strukturami i instytucjami społecznymi w skali krajowej, międzynarodowej i międzykulturowej
S1A_W05ma podstawową wiedzę o człowieku, w szczególności jako podmiocie konstytuującym struktury społeczne i zasady ich funkcjonowania, a także działającym w tych strukturach
S1A_W06zna metody i narzędzia, w tym techniki pozyskiwania danych, właściwe dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, pozwalające opisywać struktury i instytucje społeczne oraz procesy w nich i między nimi zachodzące
S1A_W08ma wiedzę o procesach zmian struktur i instytucji społecznych oraz ich elementów, o przyczynach, przebiegu, skali i konsekwencjach tych zmian
Cel przedmiotuC-1Poznanie i zrozumienie podstawowych pojęć z zakresu prawa budowlanego
C-2Poznanie i zrozumienie zasad postępowania administracyjnego w zakresie związanym w procesie inwestycyjnym i budowlanym
C-3Zrozumienie zasad zastosowania prawa budowlanego w praktyce
C-4Opanowanie umiejętności formułowania podstawowych umów, pism i wniosków w procesie inwestycyjnym
Treści programoweT-W-1Wybrane elementy prawa administracyjnego w procesie inwestycji budowlanych
T-W-2Plan zagospodarowania przestrzennego
T-W-3Decyzje i pozwolenia w procesie inwestycyjno - budowlanym
T-W-4Definicje i pojęcia w prawie budowlanym
T-W-5Obowiązki stron w procesie inwestycyjnym
T-W-6Gwarancja zapłaty za roboty budowlane
T-W-7Treść umowy o roboty budowlane
Metody nauczaniaM-2konwersatorium
M-3dyskusja
M-4Prezentacje studentów
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena kompetencji i współdziałania
S-2Ocena formująca: Ocena umiejętności samodzielnego zdobywania wiedzy
S-3Ocena formująca: Ocena z zaliczenia - test zaliczeniowy z pytaniami otwartymi
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie posiada wiedzy z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego
3,0Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego
3,5Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego w stopniu wiecej niz dostatecznym
4,0Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego w stopniu dobrym
4,5Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego w stopniu wiecej niz dobrym
5,0Student posiada posdstawową wiedzę z zakresu podstawowych pojęć i instyctucji procesu budowlanego i inwestycyjnego w stopniu bardzo dobrym
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_1A_D10/3_U01Student powinien umieć planować proces inwestycyjny zgodnie z obowiązującymi przepisami. W tym zakresie powinien umieć analizować ryzyka i dobierać odpowiednie środki zaradcze.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_U01Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę naukową do interpretacji zjawisk społeczno-gospodarczych
E_1A_U02Potrafi zastosować podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych
E_1A_U03Umie organizować pracę własną i zespołu
E_1A_U04Potrafi identyfikować struktury rynku i dobrać podstawowe narzędzia i metody ich pomiaru
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaS1A_U01potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U02potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U05prawidłowo posługuje się systemami normatywnymi oraz wybranymi normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, moralnymi) w celu rozwiązania konkretnego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U06wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozstrzygania dylematów pojawiających się w pracy zawodowej
S1A_U08posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych
Cel przedmiotuC-1Poznanie i zrozumienie podstawowych pojęć z zakresu prawa budowlanego
C-2Poznanie i zrozumienie zasad postępowania administracyjnego w zakresie związanym w procesie inwestycyjnym i budowlanym
C-3Zrozumienie zasad zastosowania prawa budowlanego w praktyce
C-4Opanowanie umiejętności formułowania podstawowych umów, pism i wniosków w procesie inwestycyjnym
Treści programoweT-W-1Wybrane elementy prawa administracyjnego w procesie inwestycji budowlanych
T-W-2Plan zagospodarowania przestrzennego
T-W-3Decyzje i pozwolenia w procesie inwestycyjno - budowlanym
T-W-4Definicje i pojęcia w prawie budowlanym
T-W-5Obowiązki stron w procesie inwestycyjnym
T-W-6Gwarancja zapłaty za roboty budowlane
T-W-7Treść umowy o roboty budowlane
Metody nauczaniaM-1wykład z prezentacją
M-2konwersatorium
M-3dyskusja
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena kompetencji i współdziałania
S-2Ocena formująca: Ocena umiejętności samodzielnego zdobywania wiedzy
S-3Ocena formująca: Ocena z zaliczenia - test zaliczeniowy z pytaniami otwartymi
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie potrafi planować procesu inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3,0Student potrafi w stopniu dostatecznym planować proces inwestycyjny zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3,5Student potrafi w stopniu wyższym niż dostateczny planować proces inwestycyjny zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4,0Student potrafi w stopniu dobrym planować proces inwestycyjny zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4,5Student potrafi w stopniu wiece niż dobrym planować proces inwestycyjny zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5,0Student potrafi w stopniu bardzo dobrym planować proces inwestycyjny zgodnie z obowiązującymi przepisami.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_1A_D10/3_U02Potrafi zastoswać wiedze teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zajwisk społeczno-gpospodarczych
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_U02Potrafi zastosować podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych
E_1A_U01Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę naukową do interpretacji zjawisk społeczno-gospodarczych
E_1A_U03Umie organizować pracę własną i zespołu
E_1A_U04Potrafi identyfikować struktury rynku i dobrać podstawowe narzędzia i metody ich pomiaru
E_1A_U05Prawidłowo posługuje się normami i regułami prawno-organizacyjnymi w celu rozwiązywania konkretnego zadania z zakresu ekonomii
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaS1A_U01potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U02potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U05prawidłowo posługuje się systemami normatywnymi oraz wybranymi normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, moralnymi) w celu rozwiązania konkretnego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów
S1A_U06wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozstrzygania dylematów pojawiających się w pracy zawodowej
S1A_U08posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych
Cel przedmiotuC-1Poznanie i zrozumienie podstawowych pojęć z zakresu prawa budowlanego
Treści programoweT-W-3Decyzje i pozwolenia w procesie inwestycyjno - budowlanym
T-W-1Wybrane elementy prawa administracyjnego w procesie inwestycji budowlanych
T-W-7Treść umowy o roboty budowlane
T-W-6Gwarancja zapłaty za roboty budowlane
T-W-4Definicje i pojęcia w prawie budowlanym
T-W-5Obowiązki stron w procesie inwestycyjnym
T-W-2Plan zagospodarowania przestrzennego
Metody nauczaniaM-4Prezentacje studentów
M-1wykład z prezentacją
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena kompetencji i współdziałania
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student potrafi zastosować podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społeczno - gospodarczych w stopniu dostatecznym
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaE_1A_D10/3_K01Dla skutecznej implementacji zagadnień teoretycznych konieczne jest otwarte i komunikatywne podejście do zagadnień. Wymagana jest spostrzegawczość i świadomość konsekwencji określonych działań.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_K04Prawidłowej identyfikacji i rozstrzygania dylematów związanych z wykonywaniem zawodu
E_1A_K05Opracowywania projektów społecznych uwzględniających aspekty prawne, ekonomiczne i polityczne
E_1A_K06Myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaS1A_K04prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu
S1A_K05umie uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych (politycznych, gospodarczych, obywatelskich) uwzględniając aspekty prawne, ekonomiczne i polityczne
S1A_K07potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy
Cel przedmiotuC-1Poznanie i zrozumienie podstawowych pojęć z zakresu prawa budowlanego
C-2Poznanie i zrozumienie zasad postępowania administracyjnego w zakresie związanym w procesie inwestycyjnym i budowlanym
C-3Zrozumienie zasad zastosowania prawa budowlanego w praktyce
C-4Opanowanie umiejętności formułowania podstawowych umów, pism i wniosków w procesie inwestycyjnym
Treści programoweT-W-1Wybrane elementy prawa administracyjnego w procesie inwestycji budowlanych
T-W-2Plan zagospodarowania przestrzennego
T-W-3Decyzje i pozwolenia w procesie inwestycyjno - budowlanym
T-W-4Definicje i pojęcia w prawie budowlanym
T-W-5Obowiązki stron w procesie inwestycyjnym
T-W-6Gwarancja zapłaty za roboty budowlane
T-W-7Treść umowy o roboty budowlane
Metody nauczaniaM-1wykład z prezentacją
M-2konwersatorium
M-3dyskusja
M-4Prezentacje studentów
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena kompetencji i współdziałania
S-2Ocena formująca: Ocena umiejętności samodzielnego zdobywania wiedzy
S-3Ocena formująca: Ocena z zaliczenia - test zaliczeniowy z pytaniami otwartymi
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie jest spostrzegawczy i świadomy konsekwencji określonych działań
3,0Student jest spostrzegawczy i świadomy konsekwencji określonych działań
3,5Student jest spostrzegawczy i świadomy konsekwencji określonych działań w stopniu wiecej niz dostatecznym
4,0Student jest spostrzegawczy i świadomy konsekwencji określonych działań w stopniu dobrym
4,5Student jest spostrzegawczy i świadomy konsekwencji określonych działań w stopniu wiecej niz dobrym
5,0Student jest spostrzegawczy i świadomy konsekwencji określonych działań w stopniu bardzo dobrym