Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | A_1A_A2_U01 | umie zestawić obciążenia, zwymiarować podstawowe elementy konstrukcji (belki, podciągi, słupy) |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | A_1A_U04 | potrafi zaprojektować szczegółowe rozwiązania techniczne, zwłaszcza połączenia części budynku wykonanych w różnych technologiach |
---|
A_1A_U05 | samodzielnie konstruuje i oblicza nośność podstawowych elementów konstrukcyjnych, potrafi zaprojektować konstrukcję małych obiektów |
A_1A_U06 | potrafi trafnie i ekonomicznie dobrać rozwiązania konstrukcyjne do zamierzonego efektu architektonicznego |
A_1A_U16 | jest przygotowany do stosowania rozwiązań systemowych i typowych |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
T1A_U12 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-2 | Zapoznanie z własciwosciami konstrukcyjnymi stali i sposobem badania |
---|
C-3 | Wyjaśnienie teoretycznych podstaw projektowania konstrukcji stalowych metodą stanów granicznych |
C-4 | Objaśnienie zasad projektowania elementów rozciąganych, ściskanych i zginanych. |
Treści programowe | T-W-3 | Wymiarowanie elementów konstrukcji stalowych metodą stanów granicznych, klasyfikacja przekrojów elementów konstrukcji. |
---|
T-W-4 | Elementy osiowo rozciągane - wymiarowanie |
T-W-5 | Elementy osiowo ściskane - wymiarowanie |
T-W-6 | Zasady projektowania słupów jedno i wielogałęziowych |
T-W-7 | Podstawy słupów, głowice - konstruowanie i wymiarowanie |
T-W-8 | Elementy zginane – wymiarowanie |
T-W-10 | Projektowanie podciągów - blachownice |
T-W-9 | Projektowanie belek stropowych - belki walcowane |
T-W-11 | Połączenia elementów konstrukcji stalowych – spoiny, wady spoin |
T-W-12 | Połączenia elementów konstrukcji - połąćzenia trzpieniowe |
T-P-1 | Projekt stropu stalowego obejmujacy belki drugorzedne, blachownicę, słup osiowo ściskany, dwugałęziowy i połączenia |
Metody nauczania | M-2 | Cwiczenia projektowe |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: obecność i aktywność na zajęciach |
---|
S-2 | Ocena formująca: opracowanie i złozenie w terminie i w zadanej formie opracowania projektowego |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | student potrafi wykonać projekt stropu o konstrukcji stalowej w zakresie i formie zaakceptowanej przez prowadzącego |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |