Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TR_2A_D3-02_U01 | Student powinien wykazywać umiejętności dobierania, koordynowania i kontrolowania procesów wymiany międzynarodowej pod kątem organizacji logistyki. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TR_2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie transportu; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
---|
TR_2A_U11 | potrafi, przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich, integrować wiedzę z zakresu dziedzin i dyscyplin naukowych właściwych dla transportu oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniając także aspekty pozatechniczne, w tym środowiskowe, ekonomiczne i prawne |
TR_2A_U12 | umie oszacować czas niezbędny dla zrealizowania zadania i potrafi opracować harmonogram zapewniający dotrzymanie terminów i zrealizować go |
TR_2A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu z transportem istniejące rozwiązania techniczne: urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
---|
T2A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
T2A_U13 | ma przygotowanie niezbędne do pracy w środowisku przemysłowym oraz zna zasady bezpieczeństwa związane z tą pracą |
T2A_U15 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
---|
InzA2_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
Cel przedmiotu | C-1 | Celem jest zapoznanie studentów z uwarunkowaniami wymiany międzynarodowej i wskazanie wpływu logistyki na procesy integracji i internacjonalizacji przedsiebiorstw. |
---|
C-2 | Zapoznanie studentów z operacjami logistycznymi wykonywanymi w ramach logistyki globalnej oraz podstawowymi zasadami zarządzania łańcuchami dostaw. |
Treści programowe | T-A-5 | Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie Model zorientowany na klienta). |
---|
T-W-2 | Znaczenie procesów globalizacji i internacjonalizacji w zarządzaniu logistyką międzynarodową |
T-W-11 | Centra logistyczne |
T-W-7 | Miejsce, rola i rodzaje usług w logistyce międzynarodowej |
T-W-1 | Podejście systemowe i procesowe w logistyce-istota funkcjonowania nowoczesnych systemów logistycznych. Trendy zmian i determinanty rozwoju |
Metody nauczania | M-1 | Wykład informacyjny (metoda podająca), powiązany z dyskusją dydaktyczną oraz metody aktywizujące np studia przypadków |
---|
M-2 | Ćwiczenia przedmiotowe |
Sposób oceny | S-2 | Ocena formująca: Ćwiczenia- oceny uzyskane podczas zajęć- za prace w grupach/zespołach |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie potrafi w najprostszy sposób zaprezentować umiejętności wymaganych przez efekt kształcenia |
3,0 | Student prezentuje elementarne umiejętności wymagane przez efekt kształcenia |
3,5 | Student prezentuje podstawowe umiejętności wymagane przez efekt kształcenia |
4,0 | Student prezentuje pełnię umiejętności wymaganych przez efekt kształcenia |
4,5 | Student prezentuje pełnię umiejętności i wykorzystuje je do rozwiązywania problemu w zakresie wymaganym przez efekt kształcenia |
5,0 | Student prezentuje pełnię umiejętności i wykorzystuje je do rozwiązywania problemów w zakresie wymaganym przez efekt kształcenia, a także proponuje modyfikacje rozwiązań |