Wydział Techniki Morskiej i Transportu - Jachting (S1)
specjalność: Wodna turystyka zbiorowa
Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Jachting | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | inżynier | ||
Obszary studiów | nauk technicznych, studiów inżynierskich | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium dyplomowe | ||
Specjalność | Wodna turystyka zbiorowa | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Logistyki i Ekonomiki Transportu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Włodzimierz Rosochacki <Wlodzimierz.Rosochacki@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Ustalony temat i opiekun pracy dyplomowej. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zapoznanie z zasadami realizacji pracy dyplomowej inżynierskiej. |
C-2 | Przekazanie i ukształtowanie wiedzy i umiejętności w zakresie pozyskiwania i przetwarzania informacji na zadany temat w bibliotekach, elektronicznych bazach danych, wyszukiwarkach internetowych. |
C-3 | Ukształtownie świadomości samokształcenia. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Zasady realizacji pracy dyplomowej - analiza unormowań. | 4 |
T-S-2 | Planowanie pracy, realizacja, konsultacje. Układ pracy. Rozdziały. Wzory. Rysunki. Tabele. Cytowania. | 5 |
T-S-3 | Technika pisania pracy. Poprawność językowa. Przykład prezentacji multimedialnej i jego analiza. | 4 |
T-S-4 | Prezentacja multimedialna wybranego elementu pracy. | 14 |
T-S-5 | Sposoby uzyskiwania i przetwarzania informacji. | 3 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Udział w zajęciach. | 30 |
A-S-2 | Udział w konsultacjach | 5 |
A-S-3 | Opracowanie prezentacji multimedialnej. | 15 |
50 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Seminarium |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena podsumowująca |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
J_1A_D1-17_W01 Ma podstawową wiedzę dotyczącą pozyskiwania informacji, w tym obejmujących rozwojowe trendy, niezbędnych do opracowania wybranego zagadnienia związanego ze zbiorową turystyką wodną. | J_1A_W07, J_1A_W09, J_1A_W10 | T1A_W03, T1A_W04, T1A_W05 | — | C-2 | T-S-5 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
J_1A_D1-17_U01 Potraf przygotować opracowanie zagadnienia związanego z tematyką pracy dyplomowej w zakresie wodnej turystyki zbiorowej; wykazuje przy tym umiejętności samokształcenia. | J_1A_U03, J_1A_U05 | T1A_U03, T1A_U05 | — | C-2, C-1 | T-S-1, T-S-5, T-S-4 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
J_1A_D1-17_K01 Rozumie potrzebę samokształcenia i ustawicznego uzupełniania wiedzy, umiejętności i kompetencji spółecznych; potrafi w tym kierunku inspirować innych. | J_1A_K01 | T1A_K01 | — | C-2, C-3 | T-S-4, T-S-1, T-S-5 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
J_1A_D1-17_W01 Ma podstawową wiedzę dotyczącą pozyskiwania informacji, w tym obejmujących rozwojowe trendy, niezbędnych do opracowania wybranego zagadnienia związanego ze zbiorową turystyką wodną. | 2,0 | Nie ma elementarnej wiedzy dotyczącej pozyskiwania informacji niezbędnych do opracowania zagadnień związanych ze zbiorową turystyką wodną. |
3,0 | Ma podstawową wiedzę dotyczącą pozyskiwania ogólnych informacji, w tym obejmujących rozwojowe trendy, niezbędnych do opracowania wybranego zagadnienia związanego ze zbiorową turystyką wodną. | |
3,5 | Ma podstawową wiedzę dotyczącą pozyskiwania ogólnych i szczegółowych informacji, w tym obejmujących rozwojowe trendy, niezbędnych do opracowania wybranego zagadnienia związanego ze zbiorową turystyką wodną. | |
4,0 | Ma rozbudowaną wiedzę dotyczącą pozyskiwania ogólnych i szczegółowych informacji, w tym obejmujących rozwojowe trendy, niezbędnych do opracowania różnych zagadnień związanych ze zbiorową turystyką wodną. | |
4,5 | Ma rozbudowaną wiedzę dotyczącą pozyskiwania ogólnych i szczegółowych informacji, w tym obejmujących rozwojowe trendy, niezbędnych do opracowania różnych zagadnień związanych z jachtingiem w aspekcie zbiorowej turystyki wodnej. | |
5,0 | Ma wyróżniającą wiedzę dotyczącą pozyskiwania ogólnych i szczegółowych informacji, w tym obejmujących rozwojowe trendy, niezbędnych do opracowania różnych zagadnień związanych z jachtingiem w różnych jego aspektach, w tym w aspekcie turystyki wodnej. |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
J_1A_D1-17_U01 Potraf przygotować opracowanie zagadnienia związanego z tematyką pracy dyplomowej w zakresie wodnej turystyki zbiorowej; wykazuje przy tym umiejętności samokształcenia. | 2,0 | Nie potraf przygotować żadnego opracowanią zagadnienia związanego z tematyką pracy dyplomowej. |
3,0 | Potraf przygotować elementarne opracowanie wybranego zagadnienia związanego z tematyką pracy dyplomowej w zakresie wodnej turystyki zbiorowej; wykazuje przy tym umiejętności samokształcenia. | |
3,5 | Potraf przygotować, z wykorzystaniem techniki multimedialnej, elementarne opracowanie wybranego zagadnienia związanego z tematyką pracy dyplomowej w zakresie wodnej turystyki zbiorowej; wykazuje przy tym umiejętności samokształcenia. | |
4,0 | Potraf przygotować, z wykorzystaniem techniki multimedialnej, dobrze udokumentowane opracowanie wybranego zagadnienia związanego z tematyką pracy dyplomowej w zakresie wodnej turystyki zbiorowej; wykazuje przy tym umiejętności samokształcenia. | |
4,5 | Potraf przygotować, z wykorzystaniem techniki multimedialnej, dobrze udokumentowane opracowanie kilku wybranych zagadnień związanych z tematyką pracy dyplomowej w zakresie wodnej turystyki zbiorowej; wykazuje przy tym umiejętności samokształcenia. | |
5,0 | Potraf w wyróżniający sposób przygotować, z wykorzystaniem techniki multimedialnej, dobrze udokumentowane opracowanie kilku wybranych zagadnień związanych z tematyką pracy dyplomowej w zakresie wodnej turystyki zbiorowej; wykazuje przy tym umiejętności samokształcenia. |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
J_1A_D1-17_K01 Rozumie potrzebę samokształcenia i ustawicznego uzupełniania wiedzy, umiejętności i kompetencji spółecznych; potrafi w tym kierunku inspirować innych. | 2,0 | Nie rozumie potrzeby samokształcenia. |
3,0 | Wykazuje elementarne poczucie i zrozumienie potrzeby samokształcenia i ustawicznego uzupełniania wiedzy, umiejętności i kompetencji spółecznych; potrafi w tym kierunku inspirować innych. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | Rozumie potrzebę samokształcenia i ustawicznego uzupełniania wiedzy, umiejętności i kompetencji spółecznych; potrafi w tym kierunku inspirować innych. |