Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TRL_2A_C08_U01 | potrafi wykorzystać wiedzę w zakresie teorii ruchu pojazdów do racjonalnego ich stosowania |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TRL_2A_U10 | potrafi wykorzystać poznaną wiedzę z zakresu teorii ruch pojazdów przy eksploatacji i racjonalnym stosowaniu pojazdów rolniczych i leśnych; |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R2A_U06 | posiada umiejętność doboru i modyfikacji typowych działań (w tym technik i technologii) dostosowanych do zasobów przyrody w celu poprawy jakości życia człowieka, zgodnych ze studiowanym kierunkiem studiów |
---|
R2A_U07 | ocenia wady i zalety podjętych działań, w tym ich oryginalność w rozwiązywaniu zaistniałych problemów zawodowych - dla nabrania doświadczenia i doskonalenia kompetencji inżynierskich |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
---|
InzA2_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA2_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA2_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA2_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | poznanie teoretycznych podstaw teorii ruchu pojazdów |
---|
Treści programowe | T-A-4 | Wyznaczanie oporów ruchu pojazdu |
---|
T-A-3 | Statystyka ruchu pojazdu |
T-W-3 | Kinematyka skrętu |
T-W-4 | Stateczność pojazdu |
T-W-1 | Kinematyka koła jezdnego |
T-W-2 | Równanie ruchu pojazdu |
T-A-2 | Zasady działania systemu kontroli i regulacji trakcji |
T-A-1 | Zasady działania systemu stabilizacji toru jazdy |
Metody nauczania | M-3 | dyskusja dydaktyczna |
---|
M-1 | wykład informacyjny |
M-2 | wykład problemowy |
Sposób oceny | S-2 | Ocena formująca: ocena na podstawie obserwacji pracy w grupie |
---|
S-1 | Ocena podsumowująca: ocena na podstawie zaliczenia pisemnego |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | nie potrafi wykorzystać wiedzy w zakresie teorii ruchu pojazdów do racjonalnego ich stosowania |
3,0 | znikomo potrafi wykorzystać wiedzę w zakresie teorii ruchu pojazdów do racjonalnego ich stosowania |
3,5 | potrafi wykorzystać wiedzę w zakresie teorii ruchu pojazdów |
4,0 | potrafi dobrze wykorzystać wiedzę w zakresie teorii ruchu pojazdów do racjonalnego ich stosowania |
4,5 | potrafi świetnie wykorzystać wiedzę w zakresie teorii ruchu pojazdów do racjonalnego ich stosowania |
5,0 | potrafi znakomicie wykorzystać wiedzę w zakresie teorii ruchu pojazdów do racjonalnego ich stosowania |