Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | GO_1A_A08_U01 | Student posiada umiejętność analizowania i interpretowania wyników prowadzonych badań. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | GO_1A_U05 | Student wykonuje samodzielnie lub w zespole pod kierunkiem opiekuna proste zadania badawcze związane z obserwacjami środowiskowymi. Prawidłowo interpretuje rezultaty i wyciąga wnioski. Potrafi przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne. Potrafi zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi. |
---|
GO_1A_U01 | Student posiada umiejętność wyszukiwania, zrozumienia, analizy i wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł. Potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich, umiejętność stosowania metod analitycznych, symulacyjnych oraz eksperymentalnych w tym technik komputerowych. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R1A_U01 | posiada umiejętność wyszukiwania, zrozumienia, analizy i wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł i w różnych formach właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
R1A_U02 | posiada umiejętność precyzyjnego porozumiewania się z różnymi podmiotami w formie werbalnej, pisemnej i graficznej |
R1A_U04 | wykonuje pod kierunkiem opiekuna naukowego proste zadanie badawcze lub projektowe dotyczące szeroko rozumianego rolnictwa, prawidłowo interpretuje rezultaty i wyciąga wnioski |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
---|
InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studenta z techniką pisania pracy dyplomowej. |
---|
Treści programowe | T-S-1 | Jak zacząć pisać pracę inżynierską? Zawartość pracy inzynierskiej. |
---|
T-S-2 | Przygotowanie schematu pracy dyplomowej. Dobór literatury do tematyki badań. Opracowywanie wyników. |
T-S-1 | Zasady cytowania publikacji naukowych. Plagiat. |
T-S-2 | Jak zbierać materiały do niezbędne do przygotowania pracy dyplomowej. |
Metody nauczania | M-2 | Dyskusja dydaktyczna. |
---|
M-1 | Wyjaśnienie. |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Określony indywidualnie przez Promotora. |
---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena ciągła pracy studenta podczas seminariów. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora. |
3,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora. |
3,5 | Kryteria oceny opracowane przez promotora. |
4,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora. |
4,5 | Kryteria oceny opracowane przez promotora. |
5,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora. |