Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | AK_1A_C11_K01 | Ma świadomość potrzeby dokształcania się i jest przygotowany do pracy w zespole na rzecz kształtowania krajobrazu. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AK_1A_K12 | ma świadomość potrzeby dokształcania i samodoskonalenia
w zakresie wykonywanego zawodu |
---|
AK_1A_K11 | jest przygotowany do pracy w zespole i współpracy z osobami mającymi wpływ na treść, funkcję i formę krajobrazu |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | A1_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie |
---|
A1_K03 | jest zdolna do efektywnego wykorzystania: wyobraźni, intuicji, emocjonalności, zdolności twórczego myślenia i twórczej pracy w trakcie rozwiązywania problemów, zdolności elastycznego myślenia, adaptowania się do nowych i zmieniających się okoliczności oraz umiejętności kontrolowania swoich zachowań i przeciwdziałania lękom i stresom, jak również sprostania warunkom związanym z publicznymi występami lub prezentacjami |
A1_K05 | posiada umiejętność efektywnego komunikowania się i życia w społeczeństwie, w szczególności: pracy zespołowej w ramach wspólnych projektów i działań; negocjowania i organizowania; integracji z innymi osobami w ramach różnych przedsięwzięć kulturalnych; prezentowania zadań w przystępnej formie - z zastosowaniem technologii informacyjnych |
R1A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie |
R1A_K02 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
R1A_K03 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
R1A_K07 | ma świadomość potrzeby dokształcania i samodoskonalenia w zakresie wykonywanego zawodu |
T1A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
T1A_K04 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_K01 | ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
---|
Cel przedmiotu | C-1 | Wykorzystanie traw do kształtowania i urządzania terenów zieleni z różnym przeznaczeniem. |
---|
Treści programowe | T-W-1 | Geneza rodzaje i funkcje trawników. |
---|
T-W-2 | Charakterystyka gatunków traw i ozdobnych w kontekście przydatności na trawniki. |
T-W-5 | Urzytkowanie i pielęgnacja trawnków. |
T-A-2 | Cechy morfologiczne i rozpoznawanie gatunków traw gazonowych. |
T-A-4 | Układanie mieszanek motylkowo-trawiastych na różne obiekty. |
T-A-3 | Praktyczna ocena trawników. |
T-A-1 | Cechy morfologiczne i biologiczne traw uzasadniające ich przydatność na trawniki. |
T-W-4 | Zakładanie trawników specjalnych. |
T-W-3 | Zasady zakładania trawników w zależności od pełnionych funkcji. |
Metody nauczania | M-1 | Metody podająca / wykład informacyjny. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Brak aktywności w zdobywaniu i wykorzystaniu wiedzy. |
3,0 | Wykazuje aktywność w zakresie wykorzystania roślin do do zakładania trawników. |
3,5 | Wykazuje aktywność w zakresie wykorzystania traw do zadarniania różnych nawierzchni trawiastych. |
4,0 | Wykazuje się wiedzą z zakresu technologii zadarniania trawników. |
4,5 | Wykazuje się wiedzą z zakresuzasad doboru technologii zadarniania trawników jako elementu krajobrazu. |
5,0 | Wykazuje się wiedzą z zakresu roli człowieka w kształtowaniu krajobrazu. |