Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | AK_2A_O05.1_K01 | Student ma świadomość znaczenia komunikacji z klientem indywidualnym i grupowym oraz użytkownikiem, ponadto jest przygotowany do pracy w zespole i współpracy z osobami mającymi wpływ na treść, funkcję i formę krajobrazu. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AK_2A_K01 | ma świadomość ważności dokształcania i samodoskonalenia w zakresie nowych technologii w architekturze krajobrazu oraz rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie w celu doskonalenia umiejętności uzyskanych w trakcie studiów, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób oraz przekazywać wiedzę dotyczącą architektury krajobrazu społeczeństwu |
---|
AK_2A_K03 | ma świadomość znaczenia społecznej, zawodowej i etycznej odpowiedzialności za kształtowanie krajobrazu z uwzględnieniem aspektów ochrony środowiska naturalnego |
AK_2A_K04 | ma świadomość ryzyka i potrafi ocenić skutki społeczne wykonywanej działalności w zakresie kształtowania krajobrazu z uwzględnieniem jej wpływu na środowisko |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | A2_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych |
---|
A2_K05 | posiada popartą doświadczeniem pewność w komunikowaniu się i umiejętność życia w społeczeństwie, przejawiające się przez: inicjowanie i pracę z innymi osobami w ramach wspólnych projektów i działań; przewodniczenie działaniom, pracę zespołową, prowadzenie negocjacji i właściwą organizację działań; integrację z innymi osobami w ramach różnych przedsięwzięć kulturalnych; prezentowanie skomplikowanych zadań w przystępnej formie |
R2A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
R2A_K05 | ma świadomość znaczenia społecznej, zawodowej i etycznej odpowiedzialności za produkcję wysokiej jakości żywności, dobrostan zwierząt oraz kształtowanie i stan środowiska naturalnego |
R2A_K06 | posiada znajomość działań zmierzających do ograniczenia ryzyka i przewidywania skutków działalności w zakresie szeroko rozumianego rolnictwa i środowiska |
R2A_K07 | ma świadomość potrzeby ukierunkowanego dokształcania i samodoskonalenia w zakresie wykonywanego zawodu |
T2A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
T2A_K02 | ma świadomość ważności i zrozumienie pozatechnicznych aspektów i skutków działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
T2A_K07 | ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektów działalności inżynierskiej; podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opnie w sposób powszechnie zrozumiały, z uzasadnieniem różnych punktów widzenia |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_K01 | ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
---|
Cel przedmiotu | C-1 | Przygotowanie studenta do postrzegania i wyróżniania siedlisk przyrodniczych według Dyrektywy Siedliskowej Unii Europejskiej. |
---|
Treści programowe | T-W-3 | Siedliska nadmorskie. Wody i torfowiska. |
---|
T-W-1 | Geneza i rozwój sieci NATURA 2000, Natura 2000 w Polsce i w województwie zachodniopomorskim. Podstawy prawne. Cel i przedmiot ochrony obszarów sieci Natura 2000. |
T-W-5 | Kolokwium i zaliczenie przedmiotu. |
T-W-4 | Łąki, murawy, wrzosowiska i ziołorośla. Lasy. |
T-W-2 | Siedliska przyrodnicze i ich kryteria wyróżniania. |
Metody nauczania | M-2 | Dyskusja dydaktyczna |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena za udział w dyskusji |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie ma wykształconej świadomości co do swojej roli w komunikowaniu się z klientem czy użytkownikiem danego terenu. |
3,0 | Student ma wykształconą świadomość co do swojej roli w komunikowaniu się z klientem czy użytkownikiem danego terenu. |
3,5 | Student ma wykształconą świadomość co do swojej roli w komunikowaniu się z klientem czy użytkownikiem danego terenu, ponadto uczestniczy w pracy zespołowej. |
4,0 | Student ma wykształconą świadomość co do swojej roli w komunikowaniu się z klientem czy użytkownikiem danego terenu, ponadto uczestniczy w pracy zespołowej oraz wykonuje wspólne zadanie w grupie, która go ocenia za sposób wykonania. |
4,5 | Student ma wykształconą świadomość co do swojej roli w komunikowaniu się z klientem czy użytkownikiem danego terenu, ponadto uczestniczy w pracy zespołowej oraz wykonuje wspólne zadanie w grupie, która go ocenia za sposób wykonania i dyskutuje w trakcie opracowywanego zadania posługując się fachową literaturą. |
5,0 | Student ma wykształconą świadomość co do swojej roli w komunikowaniu się z klientem czy użytkownikiem danego terenu, ponadto uczestniczy w pracy zespołowej oraz wykonuje wspólne zadanie w grupie, która go ocenia za sposób wykonania i dyskutuje w trakcie opracowywanego zadania posługując się fachową literaturą, dodatkowo podsumowuje rozwiązany problem oraz prezentuje go w formie ustnej bądź w formie pisemnej prezentacji. |