Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | T_1A_D62-2_U01 | Student zna działania profilaktyczne prowadzone w dziedzinie bezpieczeństwa ruchu drogowego. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | T_1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych dostępnych źródeł; potrafi łączyć uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, wyciągać wnioski i formułować i uzasadniać opinie |
---|
T_1A_U02 | potrafi pracować indywidualnie i w zespole, potrafi opracować i zrealizować harmonogram prac zapewniający terminową realizację zleconego zadania inżynierskiego w transporcie, potrafi porozumieć się w środowisku zawodowym i pozazawodowym używając przy tym różnych technik |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
---|
T1A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach |
T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Uświadomienie roli nauczania ustawicznego związanego z profilaktyką bezpieczeństwa ruchu drogowego. |
---|
Treści programowe | T-L-2 | Analiza błędów ludzkich a przyczyny wypadków drogowych. |
---|
T-L-7 | Analiza profilaktyki dzieci i młodzieży. |
T-L-1 | Wprowadzenie. Przepisy BHP obowiązujące na zajęciach laboratoryjnych. |
T-L-5 | Pomiar prędkości przy użyciu wideorejestratora. |
T-L-3 | Pomiar prędkości przy użyciu radarowego miernika prędkości Iskra. |
T-L-8 | Badania trzeźwości kierujących a liczba wypadków drogowych z ich udziałem. |
T-L-6 | Analiza Systemu Automatycznego Pomiaru Prędkości. |
T-L-4 | Pomiar prędkości przy użyciu fotoradaru. |
Metody nauczania | M-2 | Laboratoria: metoda praktyczna z udziałem służb profilaktycznych. |
---|
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Ustne zaliczenie każdego tematu oraz ocena przygotowanych przez studenta sprawozdań. Ocena łączna jest średnią z uzyskanych ocen za każde sprawozdanie. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie posiada umiejętności prowadzenia działań profilaktycznych związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego. |
3,0 | Student posiada umiejętności prowadzenia działań profilaktycznych związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego. |
3,5 | Student posiada umiejętność pomiaru prędkości przy użyciu RMP. |
4,0 | Student posiada umiejętność pomiaru prędkości przy użyciu RMP oraz analizy błędów ludzkich popełnianych w ruchu drogowym. |
4,5 | Student posiada umiejętność opanowaną na ocenę dobry. Ponadto potrafi opisać SAPP. |
5,0 | Student posiada umiejętność opanowaną na ocenę dobry plus oraz potrafi przeprowadzić profilaktykę dla dzieci i młodzieży. |