Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IM_2A_KPF/21_U01 | W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien posiąść umiejętności analizy danych literaturowych, opracowywania informacji technicznej i naukowej, uogólniania i prezentowania opracowanych informacji |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IM_2A_U01 | Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł; także w języku obcym; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągnąć wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
---|
IM_2A_U04 | Potrafi przygotować i przedstawić prezentację na temat realizacji zadania projektowego lub badawczego oraz poprowadzić dyskusję przedstawionej prezentacji |
IM_2A_U13 | Potrafi określić kierunki dalszego uczenia się i zrealizować samokształcenie |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
---|
T2A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów |
T2A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_U05 | potrafi określić kierunki dalszego uczenia się i zrealizować proces samokształcenia |
T2A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
T2A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
Cel przedmiotu | C-1 | Umiejętność wyszukiwania i syntezy informacji nt. określonych zagadnień |
---|
C-3 | Wykształcenie umiejętności dyskusji nt. prezentowanych informacji oraz krytycznej oceny prezentacji innych osób |
C-2 | Wykształcenie umiejętności prezentowania wyników badań z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych |
Treści programowe | T-S-1 | Własna anliza literaturowa. Przygotowanie prezentacji i referowanie przez studentów wcześniej zaproponowanych tematów z obszaru nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych urządzeń i oprzyrządowania do procesów przetwórczych |
---|
Metody nauczania | M-1 | Seminarium z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena merytoryczna analizy literaturowej, ocena poprawności przygotowania prezentacji oraz sposób jej przedstawiania |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie przygotował prezentacji lub przygotowana prezentacja nie spełnia podstawowych wymogów |
3,0 | Przygotowana prezentacja spełnia podstawowe wymogi, lecz ma ona charakter lakoniczny |
3,5 | Prezentacja przygotowana jest poprawnie, jednak student zupełnia nie potrafi jej przedstawić |
4,0 | Przygotowana prezentacja spełnia wymogi pod kątem merytorycznym, jednak sposób jej przedstawienia wskazuje na niewystarczające przygotowanie / spotyka się z krytyką innych studentów. |
4,5 | Student przygotował ciekawą prezentację wzbogaconą wieloma rysunkami, zestawieniami, informacjami, a sposób jej przedstawienia nie budzi żadnych zastrzeżeń. |
5,0 | Student przygotował ciekawą prezentację wzbogaconą wieloma rysunkami, zestawieniami, informacjami, a sposób jej przedstawienia nie budzi żadnych zastrzeżeń. Student aktywnie uczestniczy w dyskusjach nad wynikami własnych badań, jak również innych studentów |