Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | ZIP_2A_D6/09_U01 | Studenci nabywaja umiejetnosci poprawnego przygotowania i
wygłaszania prezentacji multimedialnych oraz brania udziału
w dyskusji o charakterze naukowo-technicznym. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | ZIP_2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych źródeł, także w języku obcym, potrafi analizować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadnić opinie |
---|
ZIP_2A_U03 | potrafi przygotować opracowanie naukowe w języku polskim i krótkie doniesienie naukowe w języku obcym przedstawiające wyniki własnych badań naukowych |
ZIP_2A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić prezentację ustną, dotyczących szczegółowych zagadnień z zakresu inżynierii produkcji |
ZIP_2A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich i prostych problemów badawczych metody analityczne, symulacyjne i eksperymentalne |
ZIP_2A_U18 | potrafi stosować i poszukiwać techniki, metody oraz koncepcje twórczego rozwiązywania problemów charakterystycznych dla inżynierii produkcji |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
---|
T2A_U03 | potrafi przygotować opracowanie naukowe w języku polskim i krótkie doniesienie naukowe w języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, przedstawiające wyniki własnych badań naukowych |
T2A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich i prostych problemów badawczych metody analityczne, symulacyjne i eksperymentalne |
T2A_U19 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
Cel przedmiotu | C-1 | Przekazanie wiedzy na temat właściwego planowania i realizacji pracy przejściowej. Nabycie umiejętności przygotowania i przeprowadzenia prezentacji multimedialnej. |
---|
Treści programowe | T-P-1 | Wybór tematu. Planowanie pracy. Konsultacje.
Poszukiwanie i przegladanie zródeł, powoływanie sie na zródła.
Układ pracy – zawartosc poszczególnych czesci pracy, podział na rozdziały, załaczniki.
Techniczna strona przygotowania i realizacji badan doswiadczalnych, bezpieczenstwo.
Rysunki, tabele, wzory, nagłówki, stopki, przypisy, spisy.
Planowanie i realizacja prac projektowych, katalogi, normy, informatory. Wariantowanie
rozwiazan, obliczenia, dokumentacja projektu.
Opracowanie i prezentacja wyników badan, błedy pomiarów.
Opracowywanie podsumowania i wnioski.
Prezentacje multimedialne – rodzaje, plan prezentacji, szablony, tempo i czas prezentacji,
zakonczenie; srodki techniczne. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Seminarium obfitujace w dyskusje i krytyczne oceny prezentacji multimedialnych. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena kompleksowa obejmujaca poprawnosc przygotowania i wygłoszenia prezentacji, odpowiedzi na pytania oraz aktywnosci w dyskusji na temat prezentacji innych studentów. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student opuscił wiecej niż trzy zajęcia bez usprawiedliwienia lub nie przygotował
prezentacji lub przygotowana prezentacja nie spełnia większości z przekazanych
studentom podstawowych zasad "dobrej prezentacji". |
3,0 | Student uczestniczył w zajęciach i poprawnie przygotował prezentacje
multimedialną. |
3,5 | Student wykazał się umiejętnościami pośrednimi określonymi dla ocen 3 i 4. |
4,0 | Student aktywnie uczestniczył w zajęciach, poprawnie przygotował prezentacje
multimedialną i poprawnie ją przedstawił. |
4,5 | Student wykazał się umiejętnościami pośrednimi określonymi dla ocen 4 i 5. |
5,0 | Student bardzo aktywnie uczestniczył w dyskusjach na temat prezentacji
multimedialnych kolegów z grupy, Nie ma żadnych zastrzeżeń dotyczących
przygotowania i sposobu wygłoszenia własnej prezentacji. |